Moi,
lieneekö jollain kokemuksia akupunktiohoitajaksi opiskelemisesta ko.paikassa? http://www.kpedu.fi/koulutukset/kansanopisto/l4014-akupunktiohoitaja-kiinalaisen-lääketieteen-ja-akupunktion-perusteet
Kokemuksia akupunktiokoulutuksesta Keski-Pohjanmaan opistolla?
3
143
Vastaukset
- OpinnosKesken
Olen opiskellut vuoden akupunktiota Helsingissä pari vuotta sitten Tero Inkerin pitämässä koulutuksessa. Elämänsuunnitelmieni takia keskeytin, mutta jatkan niitä opintoja heti kun aika on taas oikea.
Tero on mielestäni tosi osaava ja kokenut alalla, sekä pystyy myös ajattelemaan kriittisesti, mitä itse ainakin pidän hyvän opettajan kriteerinä. Mutta ainakin ekan vuoden luennot voi tuntua tosi paljon teoriaosuuden toistolle lukuvuoden loppupuolella, jos on tehnyt paljon muistiinpanoja ja lukenut monisteet jne. Jos päädyt opiskelemaan kurssilla niin voitte sitten yhdessä ryhmässä miettiä opettajan kanssa, että miten paljon kertaukseen käytetään aikaa jos tuntuu ettei kaikkea tarvitse toistaa juurta jaksaen. - Anonyymi
Minä olen opiskellut ko.kurssin, ihan todella suositeltava kokemus. Itse hyödyin kertauksesta kovin, mielestäni se oli olennainen osa rakennetta. Kaipaan kovasti ihanaa ryhmähenkeä joka kurssilla vallitsi.
Suhteellisen rankkaa on opiskelu kokonaisuudessaan kun asiaa on niin paljon. Itse akupunktiotyön tekeminen on kyllä TODELLA palkitsevaa!
SUOSITTELEN! - Anonyymi
tässä muuten oikea linkki
https://www.kpedu.fi/koulutukset/kansanopisto/l4014-akupunktiohoitaja-kiinalaisen-lääketieteen-ja-akupunktion-perusteet
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1017953- 1075637
- 2784942
- 494893
- 763667
- 522887
- 632635
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222488Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292422- 422318