Jos mennään metsäretkellä yhdessä?
Otatko nainen käestä kiinni?
11
<50
Vastaukset
- luontoarakastava
ehkä vähän liioitellusti ilmaistu, mutta luonto on minullekin erittäin tärkeä elementti. Tällä viikolla olen ulkona liikkuessa saanut nauttia auringon lämmittävistä säkeistä ja mahtavasta linuunlaulusta.
- AhtiAnnenOnkija
Täälpäin otetaan käetkin suoraan postiloora.sta.
Niissä ku asuu joku qumma purasija. Mistä hoito lasta lie nee majotettu. ;) - Käkikädessämennään
Minä kyllä pitelen käkeä, ettei pääse livahtamaan pakkaseen. Minnekkäs arvelit retkelle?
Mä reppuselässä sinua vien..
- enjaksaihmisiä
En halua lähteä metsäretkelle kenenkään kanssa. Olen voinut huonosti monta vuotta traumaattisen kokemuksen takia, tai oikeastaan se trauma "varmistettiin" monta kertaa. Lisäksi kaikki sen jälkeisinä vuosina tapahtuneet "auttamiset". En kaipaa ketään elämääni, enkä tiedä tulenko kaipaamaan enää koskaan.
- Justjoonäitä
Mikähän mieltäsi kaihertaa kun pyörität akna tuota samaa levyä. Oletko edes omalla asiallasi?
- NOPEANDNOHOPE
Jos tämä ei ole väsynyt käki-vitsi, niin vastaan, että en. Se, jota edes vähän ajattelen, ei ikinä haluaisi pidellä kädestä metsässä tai muuallakaan. Kysyjä olisi siis joku, josta en pidä (lue kaikki muut kuin tämä mainittu "kättelyn" välttelijä).
- Tottakai
Käsi kädessä juostaan sitten yhessä vaikka jänkhällä Lapissa.
- OlliHuopaKalossi
Ei ku mää pitelen vaan Käen muni.sta. ;)
- IkäväSua
Ilomielin otan sua käestä :) Metsäretki sun kans on yks mun haaveista.
- voinminäsitäkurkustaotta
Käkeä käy vähän sääliksi, vaikka onhan sillä kyllä se ikävä taipumus munia toisten pesiin ja sitten potkasta ne toisten lintujen poikaset hittoon tieltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136