Otin töihin lähtiessä vahingossa kaksi Concertaa. Pudotin lähtökiireissäni Concertan, monivitamiinin ja niveltroppini lattialle enkä löytänyt Concertaa heti, annoin olla ja otin purkista uuden.
Ennen töihin lähtöä istun aina kuistilla muutaman minuutin kahvilla rauhassa ja siinä istuessani välähti että minähän otin sen Concertan vähän aikaisemmin, ei se mihinkään lattialle pudonnut, eli olin ottanut kaksi 36 mg Concertaa!
Säikähdin niin että melkein rupesi huimamaan ja ajattelin että nyt jo tuntuu omituiselta. Kahden työntekijän urakkatyöt tehtävänä ja autollakin pitää töissä ajaa. Eli soitto työnantajan päivystykseen että olen sairaana? Se vaan kuin niitä sijaisia ei viikonloppuna mistään työnantaja tempaise... Ajattelin että otan todella rauhallisesti ja tarkkailen mikä on olotila.
Ja miten kävi?
Ei yhtään mitään tavallisesta poikkeavaa!
Eipä ole kummempi huume tuo Concerta!
ADHD-aikuinen
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337