Olen tässä jo jonkin aikaa, miettinyt paikkakunnan vaihtoa. Nyt haluaisin tietää, millaista olisi asua Jämsänkoskella?
Mitä porukat touhuu siellä? ja mimmoinen on kylän henki? entäpä kulttuuritarjonta, elokuvat ja diskot?
Olen miettinyt muuttaa asumaan Jämsänkoskelle
7
105
Vastaukset
- sittenjuhitaan
Paskat sää mitään muuttamas ole kuhan jutun juurta haet. Jokainen keltä lämmin paska tulee, niin tietää että tähän kuolevisten monttuun ei muuta. Paitsi täyspäivänen juoppo tai piripää.
- missäs-oot-ollu
Mutta missäs oot taru-anneli ollu? Hiihtolomatkin meni,etkä ollu kirppareita perheesi kanssa kiertelemässä.
- morttijavertti
Ei ole leffateatteria, ei diskoa eikä kulttuuriakaan juuri ole tarjolla. Jämsän puolella olis edes vähän näitä.
- muuttajako
Minua kiinnostaa, saiko linnanHerra linnansa toimimaan? Lohkeisikohan sieltä tämmöiselle "paluumuuttajalle" sieltä kenties töitä?
Onko töitä kylällä enää ollenkaan? Miten on kauppojen laita yleisesti?- TulevaisuudenKylä
Sinnehän jo varakkaat piirit tekevät sijoituksia, Ilveslinna, Pässinmäki ja mikä sitten seuraavaksi?
- 16vuotta-jo-asunut
Kulttuuria kyllä on, oikein rikastettua sellaista. Hyvä kylä on asua, työpaikat lähellä ja yhteishenki on tunnetusti hyvä. Keski-Suomessa tuskin löytyy vastaavaa asuinseutua, joka pääsisi lähelle Jämsänkosken vaurautta ja hyvinvointia.
- maailmakin-muuttunut
juu ja mamujakin vilisee, se on sitä nykyajan rikkautta ja rakkautta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717