Nyt sitten sattu 6 oikein lotossaja voittoosuus olis 1440,60.En vielä tiedä pistänkö kaiken takasin lottoon,vai mitä tolla rahalla teen.
TULI LOTOSSA 6 OIKEIN
5
3493
Vastaukset
- Jehu
7 oikein ja loppuelämä turvattu
- Voittanut joskus
Ei se varsinaisesti päähän ota, mutta aina välillä miettii sitä yhtä. No elämä on. Itsellä lotto pyörii ns. ikipelinä ja en edes tarkista rivejä koskaan. Kerran sitten oli tullut yli 2000 e pelitilille. No sillä oli hyvä pelata pitkään. Kandee muistaa että se yksi rivi tuo saman 7 oikein kuin joku järjestelmäkin.
- Harri
No joo.Nyt laitoin tosta voitostani likoon takaisin lottoon satasen verran,ehkä vähän yli.Odottelen palaavaksi ainakin seitsemänkymppiä,tiedä vaikka tulis oikein täysosuma.Kyllä se oikeasti hieman harmitti,kun jäi yhden numeron taakse toi voitto viime viikolla,mutta sellasta se on.Hyvä vaan oli näinkin.
- Harri
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
- ELOKUUNTYTTÖ
Harri kirjoitti:
Reilu pari euroo jäi tavoitteesta,eli meni niinkuin meinasinkin.Ei lottoomalla siis voi rikastua.No ei kai sitä kukaan tosissaan edes kuvittele tulevansa miljonääriksi,vaikka päiväunia on kyllä kiva katsella.Vai oletko muka itse oikeasti VOITOLLA?
Luuletko että olisin?=( =) =( =) =( =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294