En jaksa enää tätä elämää.... :(

Onko enää mitään mistä saisin iloa elämään kun kaikki on surullista ja masentavaa ja nukun vaan päivät ja ajattelen itseni tappamista. Olen ajatellut juovani 3 rypsirapsipolttoöljymasennuspulloa ja sen jälkeen lääkkeitä perään ja jokin varmistus siihen vielä että henki lähtee koska en taida enää jaksaa elää täällä kurjuudessa ja kaikessa paskassa mitä ympärilläni on ja paskaa mitä niskaani kaadetaan...

5

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainavoimuuttaasioita

En tiedä pajoakaan ososuhteistasi, mutta ei kaikkialla ole pelkkää paskaa. Mene mukaan johonkin toimintaan jossa ihmiset välittää, ja jossa voit auttaa muita. Kun autat muita saat kiitosta ja hyvän mielen. Vaikka ruokaa jakeleen köyhille, hoitamaan naapurin koiraa, tai netissä kirjoittele hyviä asioita muille, anna neuvoja, kiittele ja toivottele hyvää. Karmakin siinä samalla vähenee.

• Fhjj

Yleensä ainoastaa luen näitä Suomi24 keskusteluja, mutta nyt tunsin tarvetta kirjoittaa sinulle.
      Olen myös itse kamppaillut päihdeongelmien parissa, eikä kaikki ongelmat ole vieläkään väistyneet.
      Olen saanut paljon apua rukouksista Jeesuksen nimessä. Rukoile sinäkin ja pyydä apua ongelmiisi.
      Jeesus on kuollut ristillä juuri meidän vajaavaisten ihmisten puolesta. Hänelle kelpaat juuri sellaisena kuin olet.

Rukoilen puolestasi. Tsemppiä!

• suicide

Paras yhdistelmä on rypsirapsipolttoöljymasennuspullo, clorox, lasol ja tinneri turhaan kyselet täällä mitään nauti tuottet ja kuole:DD

• lisääviinaa

Just joo, itse aiheuttanut surkeutensa ryyppäämällä ja nyt sitten vinkuu kurjuuttaan.

• Hei,

Oletko ajatellut, että voisit keskustella tilanteestasi jonkin ulkopuolisen tahon kanssa? Ulkopuolinen tuki voisi auttaa jäsentämään ajatuksia ja myös helpottaa jaksamista.

On olemassa monenlaisia erilaisia auttavia tahoja, joihin voit halutessasi olla yhteydessä. Tässä muutamia vaihtoehtoja:

- Verkkokriisikeskus Tukinetistä (tukinet.net) saa halutessaan tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken. Keskustelut ovat luottamuksellisia. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja. Tukinet on avoinna vuoden jokaisena päivänä kellon ympäri.

- Jos soittaminen tuntuu sinulle sopivimmalta tavalta hakea apua, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

- Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Niiden yhteystiedot löytyvät mm. Suomen Mielenterveysseuran nettisivuilta: http://www.mielenterveysseura.fi

Voimia tilanteeseesi!

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe