Eli kuulostaa varmaan typerältä mutta on vain pakko sillä koulussa mua kiusataan ja nauretaan aina kun kävelen ohi. Luokalla olen tällä hetkellä yksin sillä ainoa kaverini luokallani on kolmen kuukauden lomalla. Ja olen jo aivan loppu vaikka tämä on vasta toinen päivä kun olen yksin. Olen siis 14 -vuotias tyttö, mulla on kyllä muilla luokilla kavereita. Kiusaajani ovat kaikki poikia joista suurin osa luokallani. He eivät ole ainakaan vielä lyöneet mua mutta pulpettiani he ovat potkineet. Niin TIEDÄN jo nyt että en tule kestämään tätä kolmea kuukautta. Ja mulla on pieniä masennuksen ja anoreksian oireita. En ole ainakaan vielä kertonut kiusaamisesta kellekkään. Kiitos jos viitsit vastata ja lukea tämän eli siis kysymys oli et miten voisi päästä KAUAKSI sairaalaan tai sairauslomalle.
Kuinka pääsisin sairaalaan?
6
68
Vastaukset
- minäkinolinyksin
Kannattaa kertoa jollekin aikuiselle tästä. Tai vaikka kouluterveydenhuollon henkilölle, hänellä on määräys ja vastuu auttaa sinua.
- TässäOnApua_VoiHyvin
kerro vanhemmille, kerro koulu henkilökunnalle, kerro poliisille kerro kaikille, minua kiusattiin koulussa koko peruskouluajan melkeen ja olin aikalailla vaan hiljaa siitä, se EI todellakaan kannata. kun kerrot nämä asiat eteenpäin niin saadaan muutosta aikaan, voit jopa päästä kotikouluun, eli tunninpitäjät lähettää sulle tehtävät koulun intra ohjelmalla mikä se sit lieneekään helmi yms. Mutta älä vaikene tästä asiasta se ei todellakaan auta mitään.
- Alottaja
En kyl haluis ku tuntuu siltä et sille ei tehtäs mitää ja sit ne muut vaa naurais viel enemmän vaan. Et haluisin oikeesti päästä sairaalaan nii eiks kellää ois mitään nopeeta juttuu miten vois pääst.
- Love_Peace_Bless
ja vielä tärkein asia: parhaan avun saat aina Jumalalta. Eli rukoile apua. Kiitos
- Eemeli04
Suosittelen puhumaan jollekin aikuiselle olen itse samassa tilanteessa olut Park päivää ja kun kerroin aikuiselle niin asiat parantuivat koulussa asia selvitettiin ja asiat olivat taas hyvin kerro vain ku sit ku ne asiat on hoidettu niin voit taas elää normaalia elämää jos et kerro niin sä kadut sitä koko elämän
- Kiusattu.tyttö
Kerro vanhemmillesi opettajallesi (paitsi jos opekin kiusaa) ja rehtorille ketkä kiusaa ja miten sua kiusataan.... ei kannata antaa masennukselle valtaa eikä kannata vähentää syömistä... yritä puhua asiasta muille .. ps ymmärrän miltä tuollainen kiusaaminen tuntuu.. toivon tosi paljon että sun kiusaminen loppuu ... ei kannata luovuttaa mä uskon että olet tosi hyvä ihminen......onnea.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058277- 1125784
- 565266
- 2895216
- 783871
- 583051
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501