Mitä luulette? Lienee dsg-murheet takana ja samoin ketjujen venymiset.
Joko kannattaa laittaa ostohousut jalkaan, vai pitääkö odottaa Toyotan vastausta vielä kauankin?
Kestääkö sähköskoda?
25
83
Vastaukset
- TotuusSkodisteista
Meltorautainen kepukka se siellä kannattelee akkukotelon kantta ja mitäpä sieltä löytyykään: kasa venäläisiä lyijyakkuja, joita Skodisti kantaa kammariinsa yöksi ladattavaksi, jotta pääsisi aamulla kylille.
- ei-skodisti
Muistithan taas kehua venäläisiä tuotteita, Putinin kätyrit kiittävät
- TotuusSkodisteista
ei-skodisti kirjoitti:
Muistithan taas kehua venäläisiä tuotteita, Putinin kätyrit kiittävät
SKodahan on täysin venäläinen, ei yhtään länsimaista osaa koko kinnerissä.
- Erittäin_kestävä_Skoda
Oma Fabiani kesti mainiosti. Ei yhtään vikaa koskaan.
- vision.vision
Skodalta tulee paljon kestäviä sähköautomalleja, vapise Tohjoloora.
- Jubduk
Testeissä tuli ilmi, että uusi muovi-hiilikuituinen väsyy jo 70tkm ajon jälkeen. Tehdas on joutunut vaihtamaan prototyyppeihin jo useita koreja.
Sähkömoottorit ja akut vaihdetaan myös 90-100tkm kohdalla. Skoda ei ole Tesla vaan vw-tuoteperheen yksilö.- Futureproof_Skoda
Hyvä tietää! Vielä kun saisi linkin, josta voisi tarkemmin lukea?
- Kansankomissaari
Futureproof_Skoda kirjoitti:
Hyvä tietää! Vielä kun saisi linkin, josta voisi tarkemmin lukea?
Et tarvitse linkkiä, vaan silmät päähän. Mene sieltä itsemurhayksiöstäsi ulos hetkeksi ja katso kaikkia Skodia tiensivuissa tai hinausauton kyydissä.
- Futureproof_Skoda
Kansankomissaari kirjoitti:
Et tarvitse linkkiä, vaan silmät päähän. Mene sieltä itsemurhayksiöstäsi ulos hetkeksi ja katso kaikkia Skodia tiensivuissa tai hinausauton kyydissä.
Tämä ei ollut sellainen vastaus, jota hain!
- Kolmekaajaajarakki
Futureproof_Skoda kirjoitti:
Tämä ei ollut sellainen vastaus, jota hain!
Vaatauksesi työmarkkinatuen myöntämisestä. Hylätty.
- Futureproof_Skoda
En kysynyt tuota, mutta kiitos nyt kuitenkin.
- Konsernikatastrofeja
Kumpikaan aloittajan mainitsemista konsernimurheista ei ole takana ja niitä korjataan isolla rahalla merkkihuolloissa joka ainoa päivä.
- Ei_Waggisti
Mikä on sähkömoottorin jakopään ketjun vaihtoikä?
- Vw-Aina.menee.pieleen
Ei_Waggisti kirjoitti:
Mikä on sähkömoottorin jakopään ketjun vaihtoikä?
Vanhojen ongelmien tilalle tulee takuuvarmasti Vw-konserniperinteitä kunnioittaen uusia ongelmia. Veikkaan akuston räjähtämisiä ja tulipaloja joita ei pysty sammuttamaan. Kyllä konserni dsg-laatikon jonnekin ymppää sähköautossakin.
Mikä se semmoinen skoda on joka käyttöä kestää?
- mökkitie_on_testirata
Esimerkisi minun Roomsterini. Yli 11 vuotta ja vajaat 250000 kilometriä takana.
- Larvannonbroidi
4,5 voltin littana patteri sähköskootan voimanlähde, kielen kärjellä voi kokeilla onko virtaa sähköskootan patterissa.
Lisäetuna littana patteri käy hyvin DDR-taskulamppuun, siihen littanaan. Siinä oli muistaakseni punainen liuska minkä voi vetää lampun eteen, aatteen väri, ajatelkaas.- asialinja
Mahdat varmaan jostain hevosmiesten jutista tietää, että kyseinen paristo on palannut kaikkien valmistajien totantoon?
- Hessunmopo
Kysyppäs itseltäsi ap ensin: kestääkö hiustenkuivaaja, jos sen pudottaa kylpyammeeseen? Sitten: kestääkö sähköistetty itärillutin suomen sateisilla tiellä?
- Futureproof_Skoda
En näe henkilöauton ja hiustenkuivaajan välillä relevanssia. Voisitko tarkentaa?
- hyötykäyttöä
Minulla on skoda roomsteri kesämökillä se ajaa nääs ulkohuussin virkaa ja toimii kuulkaas siinä melko hyvin, eli ei vuoda vielä katto onneksi ja pitää tuultakin, takaluukku ylös ja siitä tuli markiisi voit samalla ihailla tyyntä järven selkää, huonommalla ilmalla voi luukku olla kiinni , kemssan tyhjennys sivutakaovesta, onko muilla niksi pirkka ohjeita skootan käytölle ?
- Jaakko.H
Itselläkin ollut jo useita vuosia Skodat kesämökillä paskakippoina. Hapankaalin voimakas haju peittää ulosteen hajun.
- a-mobil
Minua kiinnostaa kestääkö mersun sähköauto,ja kiihtykö sealle kuuden sekunnin.Olin testaamassa sitä jo1980 saksassa.On on ononnn kökemusta.
- onko_EMP-suojattu
Mitä pitäisi kestää? Ylijännitettä?
- a-mobil
Eelä kuule vittuile mesessä on suomessa tehyt sähkömotorit,testasin niitä alastarolla 1974. Oli painojakama jaketteryys kohillaan.Aina jäätte raapimaan sakömeselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135