ikeniään esittelevät kamalia kahtottavia

ampiainenc

lopetelkaa tollanen touhu, normi hymyä vain kiitti!

14

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynn

---mitäähän sorttia asianne koskee -tavallista pöliittista kunta-alueitten kuohuntaa - vikoja ihmisistä etsien - joskus on syyt organisaatioissa - joskus rakenteissa.Kaikki kunta-alueet ovat ihmisiä varten - vaikkei kentis jokamiesten oikeudella varustettuja - tai joka naisten...….? Lonksuuko teidän proteesinne täsmälleen oikein?

• Similä

Olen huomannut. En pidä siitä, mutta en silti lähde ketään neuvomaan.

Sovittaisko, että pidetään oma tontti puhtaana, eikä pilkata/arvostella toisia?

Kysyn vielä. Kun luet viestisi uudelleen, niin miten kirjoittamisesi meni? Noin, niinku omasta mielestä.

Nyt päiväkahvia uuttamaan.

• Joillakin on suun malli sellainen että ikenet näkyvät nauraessa.
      Ei minua häiritse.

• Tuulettaa

Tuosta se luultavasti johtuu.
        Jotkut maneerit tv-juontajilla ja paikallisuutisissa joskus ihmetyttävät, mutta lopulta pieniä asioita tärkeämpien rinnalla. Tänä aamuna oli kerrassaan mukava naisjuontaja, välillä puoli-seiskassa. Hän on luonteva ja iloinen.
        Minusta itsestäni löytyy arvosteltavaa usein, ties onko aiheellista tai paikkakunnan ns. "sukulisää".

• exrek

Joillakin on myös aina hauskaa. Naureskelevät leveästi joka kuvassa.

• tööttt

-- mun lapsuudessa aina sanottiin lapsille ettei koskaan saa nauraa hampaat irvessää -ihaan täydelliseen kirkolliseen vakavuuteen tosi harvat mukulat ylsivätkään -maailmassa naurettaviakin lasten maailmassa oli aika paljon.

• Virheensä.kullakin

Nauran itse vaisusti suuta aukoen, koska omat jäljellä olevat hampaat ovat kellertävää luuta ja paikatut ja korjaillut valkoisempaa. Ei väriltään mikään kaunis rivi, mutta hyvin niillä syö. En kuitenkaan vaihtaisi ienhymyyn. On ihan tahaton, eivätkä sille mitään voi, mutta suoraan sanoen on vähän vastenmielisen näköinen. Minä voisin vielä rahalla hampaani korjata (en rupea) mutta tuskin ikenen mallille mitään voi.

• yritän.lopettaa

Näetkö sinä kun hymyilen?

• Minusta tuntuu että luottamuksen puute johtuu muös YLE:n naisistumisesta.
      Lihavat naiset vaativat YLE:ssakin aina vain enemmän.
      Hoikkia vyötärö-naisia ei enää montaa ole.

H.

• pilli.soikoon

Missäs palstapoliisi Bengalitikku nyt on? Täällä mainittiin lihava -sana .

• Bengalitikku

Täällä.
        Olin harrasteissa.
        Ikäväkö jo iski? Oho!
        Talsin tuossa karmeassa lumisekamelskassa. Tuntui, että talvikengät kulkivat myös taaksepäin.
        Oletteko katsoneet M/S Romanticaa. Voi olla, että kun sitä katsoo, niin yhdellä jos toisella voivat ikenet näkyä, kun sitä katsoo ellei peräti pulleat kitarisat.
        Isohoo onko sinulla hoikka vyötärö eli monenteenko reikään vyö?
        Hannu-Pekka Björkman näyttelee maukkaasti.

• Mukava-vaikuttaa

Lähetin ne lumipyryt täältä Tallinnasta jonne tulin eilen.
        Pitäkää hyvänänne.
        Täällä vettä ripsinyt hieman, räntääkin.
        Mutta aamuksi aurinkoa. Tulen suomeen sitten kun aurinko ilmestyy.

• Bengalitikku

Tuo sitä aurinkoa sitten mukanasi. Tämä sää väsyttää.

• Mukava-vaikuttaa

Katsotaan, jos huomenna illansuussa kun vaihdan hotellia helsinkiin.
        Omaan miinaan menen lauantaina kun taas sataa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe