Sinustako sähköpostiystäväni?

Sinä 40-50-vuotias kirjoitustaitoinen, nuorekas, rehti ja kohtalaisen fiksu sinkkumies, haluaisitko sähköpostiystäväkseni? Olen päälle nelikymppinen nainen, tosin tunnen oloni nuoremmaksi kuin passi ja peilikuva väittävät. Elämässäni on muuten paljonkin sisältöä, mutta sydänystävä vielä puuttuu. Uskallatko kirjoittaa ja tutustua? sms@suomi24.fi

11

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysynpävaan

Joko ystävä on löytynyt kun et vastannut viestiini?

• Eipä ole postilaatikko kovin ahkeraan kolissut, mutta olen kyllä vastannut niihin viesteihin, jotka ovat perille tulleet.

• ihmettelenpäminä

No miksi minun viesti ei sitten muka tullut perille jos tuo osoite on oikea,?

• Sitäpä minä en tiedä. Tarkastin kyllä myös roskapostin.

• Yritänkin

Vieläkö sinulle voi kirjoittaa?

• Kyllä voi :)

• Viksuihmiseksi
      • En varmaankaan ole tarpeeksi fiksu itsekään, kun en oikein ymmärrä miten tuo linkki tähän liittyy. :D Mutta vaatimuksenahan olikin vain kohtalaisen fiksu.

• Ei ole sydänystävää löytynyt vieläkään. Kirjoittelijat ovat joko menettäneet kiinnostuksensa parin viestin jälkeen, tai heillä on ollut mielessä ihan jotain muuta kuin ystävyys. Saa siis kirjoitella taas, ja fiksuus on vaatimuksena edelleen :)

• Anonyymi

No, etpä ole ainoa. Itse en usko vrtuaaliseen kokemukseen ja sydänystävyyteen. Sydänystävän kanssa pitäisi voida puhua mistä vain, mutta eihän se mene niin. Itse haavailen vain niistä naisista jotka olen livessä kohdannut. Olen kyllä määrittämässäsi ikähaarukassa.

• Anonyymi

Totta joka sana. Aina se kirjoittelu vaan loppuu eikä edes vaivauduta toivottamaan hyviä jatkoja jos omat ei piissaa :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      93
      1114
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe