Concerta lääkitys

17vnorminuori

mulle määrättiin kuukaus sitte 36mg concertoja ja viikon jälkeen vaihdettii 18mg concertoihin liika sivuvaikutuksien takia. Mulla on näitten 18mg concertojen kanssa samat sivuoireet mutta lievempänä ja ahdistusta on iltasin aivan saatanasti ja öisin. Nyt sitte tänää iltana tapahtu jotain mitä en ois halunnu tapahtuvan nii popsin sitte 5 noita 18mg ja 3 36mg. enkä tiiä enää mitä tehä pari viikkoo sitte valvoin 48 h ja olin syömättä kokoajan ja sit jotenki päädyin juomaa ja puolessatoista tunnissa 12 lonkeroo ja päivällä juonu viinaa ja sain lonkerot klo 21.00 ja ne oli loppu vähä jälkee 10.20. En muistanu mitää 10 etenpäi ja aamulla heräsin siskon luonta (asuu samassa kaupungissa) ja olin ollu sillanreunalla hyppäämässä mutta mut vedettii autoon etten hyppäisi. Itse asiaan mitä suosittelisitte mun tilanteessa tekeväni, Oon siis ihan normaali nuori 17v poika joka ei ole huumeitten käyttäjä mut se tuli vaa että tekee mieli nyt kyllä kuolla

4

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17vnorminuori

ja unen laatu on hirmu huonoa että nää aika usein unta että kuolen ja kaverit kahtoo vierestä eikä tee mitään, epäilisin itsellä lievää masennusta mut lähiviikkoina vähä pahempana

• Anonyymi

Kamala tilanne, onneks sut saatiin pelastettua! Varmaan parasta lienee että kerrot lääkärille sun tuntemukset rehellisesti. Muitakin lääkevaihtoehtoja on, tuo ei sulle välttämättä sovi.
      Itellä ahdh-lääkitys alotettiin kans noin kuukausi sitten ja paljonkaan muuta muutosta en ole huomannut kuin että mieliala heittelehtii ja on välillä tosi paha olo. Maksimiannosta syön.
      Maaliskuussa ilmeisesti nuo tapahtumat olivat. Miten sulla nyt menee?

• Anonyymi

Koitin kans tota consertaa mut sit tuli paljon ajatuskatkoksia, eikä pystynyt nukkumaan, et oli pakko vaihtaa. Hyvä puoli oli sillä vaan et halvempia muihin adhd: lääkkeisiin verrattuna.

• Anonyymi

Sano lääkärille kaikki suoraan, opettele tunnistamaan ja hyväksymään omia tunteita, terveet turvalliset tukevat ihmissuhteet on maailman tärkein asia kaikessa tämmösessä. Ehkä itsetuhoisuus ei tullut pelkän lääkkeen voimalla vaan sun pitää parantaa jotain traumoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      77
      3095
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      86
      2989
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1792
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1691
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1661
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1316
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    Aihe