Olen vanhempi nainen.Ihan tavallinen nainen, varattu, seksielämä kotona noin 0. Muuten elämä ok, olen terve ja iloinen.
Olen yrittänyt tällä palstalla ja mm. iskurissa löytää mukavaa kaveria silloin tällöin touhuamaan. En kehtaa huijata, että tarvitsisin seurustelukumppanin.
Eipä päästä maaliin, keskustelut ovat outoja, nälviviä jne. tai poikaset yrittää huijata. Pitääkö juosta kapakoissa, juoda viinaa tai kysellä vastaantulijoilta?
Miten voisin löytää yhden normaalin, terveen, vapaan tai varatun tähän tarkoitukseen alaikäraja 50v.
Onhan tietty niin, että vanhemmiten nais- mies " kanta" kääntyy naisten enemmustöksi, mutta silti......
Oonko toivoton tohelo
Naistoheloko
6
58
Vastaukset
- avuliasaatu
Hei! Haluaisin auttaa sinua tuossa pulmassasi, mistäpäin olet ja miten saisimme yhteyden pelaamaan, itse olen keski- suomesta ,mukava ja luotettava mies.
- Naistoheloko
kaakkois-suomesta, liikaa välimatkaa:(
Hei. Laita postia:
Roni66@suomi24.fiKymenlaaksosta oon - Voitais tavata:)
- Anonyymi
Moi tohelo kaakkois-suomesta. Onko tilanne parantunut.
Olen alueelta mistä Sinäkin . Kirjoittele niin edetään ,jos sille tuntuu. Mies 59v - Anonyymi
Hei Ap. Olen ilman seksiä elävä varattu, yli 60-v. mies ja haluaisin vertaistukea.
Kirjoita hemery321@gmail.com
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144