Kaikki me jotka vähänkin asioita seuraamme niin tiedämme sen että politiikka, varsinkin näin vaalien alla on pelkkää propagandaa ja lupauksia jotka unohtuvat aika pian vaalien jälkeen.
Kaiken lisäksi siinä vaiheessa kun hallitusneuvottelut alkavat niin perinteisten puolueiden edustajien ”kiima” yleensä kasvaa niin suureksi että ainakin osa puolueen periaatteista on myytävänä jos vastalahjaksi saadaan hyvät salkut.
Eli, vaikka kuinka itse aikoisit äänestää jonkun tietyn asian puolesta, niin tuo yllä oleva on hyvä pitää mielessä. On kuitenkin yksi tapa äänestää niin että vältyt pettymyksiltä.
Nimittäin mikään puolue ei näillä näkymin suostu yhteistyöhön Perussuomalaisten kanssa. Tämähän tarkoittaa sitä että persut eivät todennäköisesti joudu/pääse hallitusneuvotteluihin, eli heille ei edes tule kiusausta ”myydä” periaatteitaan. Heidän linja pysyy ja paranee!
Se että eivät pääse hallitukseen ei tässä kohtaa ole pääasia VAAN se että tulevaan eduskuntaan saadaan mahdollisimman paljon edustajia joiden päätöksenteon ensisijaisena lähtökohtana on suomen kansan kokonaisvaltainen etu. Tämä tulee hyvin esille mm. ilmasto- ja maahanmuuttopolitiikassa, joissa Persuilla on ihan oma linja muihin nähden.
Kun äänestät Persuja niin voit olla varma että saat sitä mitä tilaat!
Näin äänestämällä et pety!
RansuPoika
2
76
Vastaukset
- on_uudistusten_aika
PerSuja äänestämällä dumppaat äänesi populistiseen sontatunkioon.
Itse äänestän Liike Nyt ehdokkaista valitsemaani. Sieltä tulee todellinen vaihtoehto vanhoille puolueille ja Suomi lähtee nousuun. - kuitu
Mitä nämät värivialliset tekevät SUOMEN kansanedustaja ehdokkaina.Äänestäkäämme suomalaisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041801
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441559
- 1011485
- 791407
- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761188- 691061
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034- 381002