Litteän Maan tietoisuus vetää ihmisiä lähemmäksi Jumalaa!

Kun ihmiset ovat tulleet ymmärtämään (mm. Raamatusta) että Maa on litteä ja ihmisten havainnot ovat vahvistaneet asian, monet ovat sen kautta tulleet uskoon. Eivät kaikki, mutta monet. Litteän Maan tietoisuus tuo siis monia ihmisiä lähemmäksi Jumalaa. Jopa ateisteja on tullut uskoon, ihan sen seurauksena että alkoivat tutkimaan Maan todellista muotoa, netistä ja Raamatusta.

Litteä Maa ei suoranaisesti itse ketään pelasta, vaan ainoastaan Jeesus pelastaa. Mutta ilmiönä se voi vaikuttaa siihen, että ihmiset alkavat uskomaan Raamatun totuuksiin, ja sen kertomuksiin Jeesuksen herruudesta, jossa hän on asetettu Jumalan tahdosta yläpuolelle kaikkien muiden herrojen. Hän on herrojen Herra ja kuingasten Kuningas! Se on myös minun todistukseni. Sen kanssa minä elän ja kuolen, kunnes minut jälleen herätetään.

Mm. Rob Skiballe on tullut kymmeniä viestejä joissa ihmiset kertovat miten litteä Maan löytäminen vaikutti heidän oman uskoontuloonsa, taikka heidän uskonsa vahvistumiseen. tässä on joitakin niistä todistuksista, jaettuna julkisuuteen hänen oman sivustonsa kautta.

Sehän on nyt selvänä, että noin voi tapahtua, sillä Raamatussa on paljon jakeita jotka puoltavat litteätä Maata, sekä sen rakennetta ja liikkumattomuutta. Tuota litteyttä ja liikkumattomuutta ei aurinkokeskinen malli tue laisinkaan. Saatikka sitten sitä kupolikattoa päämme yläpuolella, josta pyhät kirjoitukset puhuvat. Kristallinkaltainen kupolikatto tukee sitä ajatusta, että Jumala on määrännyt ihmiskunnalle heidän asumisensa rajat. Joten, vaikka kuinka Donald Trump kumppaneineen pistäisivät miljardeja dollareita likoon sen puolesta, että ihmiset pääsisivät muutaman vuoden päästä Marsiin, niin se ei tule koskaan tapahtumaan. Eihän se tietenkään ole mahdollista, kun eivät ole edes onnistuneet pääsemään Kuuhun. Itse asiassa, he eivät itsekään usko että se on mahdollista. Kunhan nyt vain esittävät showta jotta voisivat piilottaa Jumalan. Satujen avulla saadaan ihmiset luulemaan, että me ihmiset olemme sattumanvaraisessa maailmankaikkeudessa mitättömiä lurjuksia, joista ei edes olematon Jumala välitä.

Maailma ei ole mikään mitätön turhuuden paikka, eikä sen ihmisiet täysin sattumanvaraisesti eläviä apinan jälkeläisiä, joille Jumalalla ei ole mitään mielenkiintoa. Hänhän antoi ainosyntyisen Poikansa kuolemaan sijaiskuoleman meidän puolestamme, ottamalla meidän syntimme ristille naulittavaksi, jotta me uskon kautta häneen, saisimme iankaikkisen elämän. Se onkin maailman kaunein rakkauskertomus ja osoitus Jumalan ihmisrakkaudesta, kun hän antoi kaikkien rakkaimpansa kärsimyksen edestämme sijaiskärsimyksen jotta meidän ei itse tarvitsisi joutua tuhoon, jonka jälkeen hän myös herätti hänet kuolleista ja asetti hänet päämieheksi kaikkien yläpuolelle.

Itse näen asian niin, että tämä lyhyt aika mitä me ihmiset olemme Maan päällä, se on annettu meille valmentautumista ikuisuutta varten, sillä saastaisuuttaja vääräoppisuutta siellä ei sallita. Eihän se taivas voi olla mikään taivas jos siellä sallittaisiin samoja kauhistuksia kuin mitä me täällä olemme jo kokeneet. Se millaisia me olemme täällä Maan päällä, se vaikuttaa pitkälti siihen millaisen palkinnon me myöhemmin saadaan itsellemme.

Jumala etsii keskuudestamme niitä ihmisiä jotka ovat hänelle kelvollisia, jotka osaavat rakastaa häntä yli kaiken, ja lähimmäistään niinkuin itseään. Saamme elämän kruunun elämällä Jumalan tahdon mukaista elämää, ja saamme aikanaan periä autuuden ja nähdä taivaallisen Isän, silloin kun kilvoittelemme uskossa loppuun saakka. "Sillä joka Jumalan tykö tulee, täytyy uskoa että Jumala on, ja että hän palkitsee ne jotka häntä etsivät". Vieläpä, "Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan."

Alapuolisessa videossa käydään läpi noin kolmisenkymmentä henkilökohtaista todistusta siitä miten litteä Maa on johdattanut heidät uskoon taikka uudistukseen. Noin 600 kommentin joukossa löytyy joitakin uusia vastaavia todistuksia:

https://www.youtube.com/watch?v=x-AfFW3EuGw

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palloviski

Voi hyvinkin olla. Jos yhdessä asiassa hylkää omien havaintojen ja järjen äänen, sen voi tehdä muissakin asioissa, ja alkaa uskoa mihin tahansa. Mutta miten selittää itselle se, että kaikki ympärillä oleva tekniikka on kehitetty toimimaan tieteellisillä periaatteilla eikä uskomuksilla?

• ähähähähähähähähä

Kiitän hra Delphiniä todella hienosta kirjoituksesta.

Ujosti minäkin olen ryhtynyt pohtimaan maailmamme syntyä. Tyhjästä syntynyt alkuräjähdys ja sen tuloksena sattumalta kehittynyt ihminen ei vakuuta.
      Voihan tuohon uskoa mutta epätodennöisen mahdotonta tuo on.
      Ihminen ja koko maailmamme ei ole voinut syntyä muuten kuin älykkään suunnittelun kautta.
      Se on todennäköisempää kuin sattumalta syntynyt ja jos sitä uskonnoksi kutsutaan niin ehkä minä olen uskovainen.

• Älykäs suunnittelu? Jos niin on, niin suunnittelijan äly on toisenlainen kuin ihmisen. Mitä järkeä on esimerkiksi siinä, että ihmisen kiusaksi kertyy iän myötä yhä enemmän remppoja ja sairauksia? Onko suunnittelija halunnut saada itselleen hupia seurata ihmisolentojen vaivalloista ja tuskallista hoipparoimista täällä alhaalla? Hän on vielä suunnitellut meille itsesäilytysvaiston, joka saa meidät pysyttelemään elämän syrjässä mahdollisimman pitkään. ja tietysti aggressiivisuuden, joka saa pahimmillaan aikaan tuhoisia sotia. Jne. ihmissuvun kannalta epäkohtia muussakin luomakunnassa ja tässä pyöreässä pallossa.

Joten kreationistit vaikuttavat minusta epärehellisiltä tai ainakin tyhmiltä. Vähintään ajattelemattomilta.

• vaarallisia.kultteja

Delphin, kerrotko jo viimein mikä on se kultti jonka kirkossa/seurakunnassa käyt kuuntelemassa tuollaista harhaoppia.

Vai ihan itsekö harhailet ajatuksiesi kanssa?

Yksikään, ja toistan taas itseäni, kuulemistani saarnamiehistä - ja niitä on useissa valtioissa hieman eri Kristillisistä kirkkokunnista lukuisia - ei ole tähän päivään mennessä saarnapöntöstä koskaan kertonut Maan litteydestä. Yksikään tapaamani Kristitty ei ole koskaan tuonut ilmi uskovansa litteään Maahan, päinvastoin, kaikki tietävät Maan palloksi.

Sen sijaan olen ollut muutamassa tilaisuudessa missä James B Irwin julistaa Jumalan Sanaa.

• ähääääähähähähähäh

Valtaosa ns. uskovaisista uskoo palloteoriaan koska eihän tämä litteä- Maa teoria ole vielä saavuttanut kuin aktiivisimmat kansanosat.

Toisaalta on uskovaisia jotka kieltävät Raamatun luomisteorian. Jos sen kiistää niin ei voida puhua kovinkaan vahvasta uskosta.

• palloviski

Melko suuri osa uskovaisista taitaa sairauden iskiessä turvautua koululääketieteeseen sen sijaan että etsisivät manaajan joka ajaa sairauden aiheuttavan pahan hengen pois. Aikamoista harhaoppisuutta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe