Toivottavasti iltasi on hyvä Pekka. Muiskiss:D
Teeonhyvää
15
<50
Vastaukset
- onhyvävokalisti
Hirvittävä sanonta meistä: "saatanan hullut", jos ajelee motskareilla mitä ja muutakin hengenvaarallista seikkailua... tuo porukka jooh :)
Jännä juttu tuo joku Ellinoora -musiikki, hauskaa mutta ei hengenvaarallista.- ErkkiErikoismerkki
Sulla ei oo kuJjonkun Ellin paskaa, eikä edes hauskoissa, vaan noissa lörpähtäneissä Soa nieli -silmissäs. Yök.
Ja toi alottaja ei tarvi Te-Etää ku noihin kuvottaviin silmäpusseihinsa.
Bossin puvussa Varmasti vetovai Jerikin on Iisimpi Viritellä. ;) - Ondine
Kuka sulle sitten niin on sanonut että saatanan hullu en minä kuule erota kuka näistä kirjoittajista Pekka on koska Pekkaa kaipailen. Anteeksi jos olen sinulle jotain pahasti sanonut en kyllä muista.
- Ondine
Kyllä se tee vaan aika hyvää monen makuiset esim sitruuna.
- BeaTenPullEri
Sulla seki riippuu vaan toisten Kera-Miikka -kannuissa. Kuulema. ;)
- OotkoSyönySitRuunaa
Sä oot sitte koko ikäs eläny jossaki Pum Pulissa.
Onks sulla makuaistiakaan ollenkaan? - Tuskin. ;)
- Ondine
Voi Pekka miksi olet niin ihana.
- Kevythäntänen
Ole Porkka, ota Pirkka! ;)
Emme ole kiinnostuneet samasta Pekasta.
Tarkoittamani Pekka ei seurustele 13-kesäisten Eero-poikien kanssa, jotka tekevät seuraavat alkeelliset kirjoitusvirheet, tai ylipäänsä lasten kanssa.
Ei "kerro sen ikä", vaan "kerro hänen ikänsä"? Ihmiseen ei viitata se-pronominilla.
Ei "meneppä", vaan "menepä". Menepä -sanan kirjoitusasuun ei kuulu geminaattaa!
Kirjoita toki "Pekalle" ihan niin monta viestiä kuin haluat,
kuka ikinä hän onkaan Suomen tuhansista Pekoista.
En ole missään kieltänyt sinua kirjoittelemasta Pekalle,
ja olen tässäkin keskustelussa mukana vain rekisteröidyllä nimimerkilläni.
T: Ei ap. eikä Ondine- Ondine
Taidan olla rakastumassa suhun Pekka.
- Ondine
En ole ihan varma mutta näinkö minä sinut aivan eka kerran pellon poikkinainti kisoissa olin silloin jotain päälle 20 en muista tarkalleen. Silloin en tietänyt olemassa olostasi mutta mulla on hyvä kasvo muisti saattoit olla tai sitten muistan väärin.
- Ondine
Sanoisit mulle jotain Pekka.
- Ondine
Ymmärrän yskän.
- Hrj.ei.ismejä
JOO INFLAATIO.
OSTETAAN TEETÄ JA SOKERIA. EI RUOKAA. GNNNNNNN. - Pekamiäa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565450Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387- 1141647
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2441637- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3271164Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3221157