Ja sitten olen vapaa, vapaa rakastamaan ihmistä, jota olen rakastanut jo 15 vuotta! Ja mikä parasta, hänkin on nyt vapaa. Joko viimeinkin koittaisi se meidän kokonaan yhteinen aikamme?
Vieläpienihetki
6
96
Vastaukset
- pettäjätsopiiyhteen
Siitä vaan ja onnea.
- Todellinenystävyys
Eipä ole kyse pettämisestä, päinvastoin molemmat ovat kunnioittaneet toistensa suhdetta ja pysyneet omiensa kanssa ja pysyneet ns. Kaveriasteella olemalla kuitenkin enemmän tai vähemmän yhteydessä vuosien varrella.
- pettäjätsopiiyhteen
Todellinenystävyys kirjoitti:
Eipä ole kyse pettämisestä, päinvastoin molemmat ovat kunnioittaneet toistensa suhdetta ja pysyneet omiensa kanssa ja pysyneet ns. Kaveriasteella olemalla kuitenkin enemmän tai vähemmän yhteydessä vuosien varrella.
jaa, kuka mitenkin asian näkee. Sanot rakastaneesi jotain toista jo 15 vuotta parisuhteesi rinnalla. Kyllä se minusta aikamoista pettämistä on. Kyseinen tunne olisi kuulunut sinun puolisollesi, ei kenellekään muulle. Jokainen elää oman moraalinsa mukaan.
Itseltäni tuollainen ei onnistuisi.
- Utelias_
Kenelle sinä rakkauttasi osoitat? Miehelle vai naiselle? Toivottavasti saatte toisenne, hyvän ja kauniin elämän yhdessä.
- RakkaudellaJT
Kiitos! Sitä toivon minäkin.
- ikuinenvalehtelija
Olet 15 vuotta elänyt valheessa ja aina vain sama jatkuu. tiedätpähän ainakin sen mitä kadut kuolinvuoteellasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717