Lopetin e pillerit monen vuode käytön jälkee. Söin tuona aikana yasminia ja qlairaa viimeksi. Oireet alkoi tulla n vkon lopetuksen jälkee. Ei ollut enne pilsuja mitään iho ongelmaa eikä niiden aikana mutta nyt ohimot täynnä pientä rykelmä näppyä ja joistain tulee puristaessa pieni kiinteä valkopää. Vähän punottavia muutamia myös poskilla mutta yksittäisiä.. Ohimoilla on sellasta näppylä kohoumaa ja kun vetää sormea niiiden yli niin tuntuu selvästi..Onko tämä jotain hormonaalista aknea vaiko mitä. Lääkäriin en edes päässyt näyttämään kun käännytettiin pois... Auttaisikohan tähän bemetson voide... Olen oditellut nyt pian 3kk ilman mitään et iho tasautuisi mut ei nuo ole mihinkään kadonneet... Tukkaa myös lähtee tasaisesti aikamoisia tuppoja. Ennen li paksu nyt ihan liuru häntä. Muuta muutosta ei juurikaan vuosuen mittaan ollut kun nuo helevatan pillerit..... Jollai samanlaista kokemusta kenties,mikä auttoi vaivaan?.. Syön jo vitskuja a.b.c.d. omega sinkki biotin yms...
Mitä ihme näppylää
2
83
Vastaukset
- Feministi666
E-pillerit auttavat finnien ja muiden ihon epäpuhtauksien katoamiseen, ja kun lopetit niiden syönnin niin finnit ja muut liat tulevat vapaasti, sen pitäisi olla täysin normaalia. Hiustupot kuulostavat kuitenkin vakavalta, mä sanoisin että yritä vielä mennä lääkärille. En oo kuitenkaa mikää asiantuntija, nii älä luota satasel muhun :D
- fuckingnäppyy
Ku ei nämä ole sellasta tavallista finniä vaan semmosta rykelmä näppyä ja ohimoilla vain nyt, ja ennen pillereiden aloitusta ei oollut ikinä mitään iho ongelmia ei näppyjä eikä ihottumia, niin luulen et nuo pillerit laitto kropan aika sekaisin koska heti nämä tulivat kun lopetin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih254094- 2563674
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161482Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4041320Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏301050