Maistuu se öljy Toyotallekin.

ÖljysheikkiVeikko

87

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sontaa

      Pahimmasta päästä, ei edes folkkari pärjää kulutuksessa!

      • Ruosteinen_öljypoltin

        Tasainen on kilpailu näiden huijarilafkojen välillä. Hurjan näköisessä kunnossa nuo Toyotan männät kyllä.


      • Pentin_nolo_avaus
        Ruosteinen_öljypoltin kirjoitti:

        Tasainen on kilpailu näiden huijarilafkojen välillä. Hurjan näköisessä kunnossa nuo Toyotan männät kyllä.

        Moottorilla ajettu 200tkm. Kyllähän se jäljet jättää. Kiertokankien laakerit uudenveroiset, ei tarvitse vaihtaa. Uudet mannänrenkaat/kevyt hoonaus ja moottori on taas uudenveroinen. Mitenkäs Vw-konsernimoottoreissa? Eipä taida ollakaan yhtä yksinkertainen homma ja tehdään 50-100tkm välein.


      • äläselitä
        Pentin_nolo_avaus kirjoitti:

        Moottorilla ajettu 200tkm. Kyllähän se jäljet jättää. Kiertokankien laakerit uudenveroiset, ei tarvitse vaihtaa. Uudet mannänrenkaat/kevyt hoonaus ja moottori on taas uudenveroinen. Mitenkäs Vw-konsernimoottoreissa? Eipä taida ollakaan yhtä yksinkertainen homma ja tehdään 50-100tkm välein.

        Ei nuo männät näytä tuolta ajokilometrien takia. Kyse on Toyotan tekemästä suunnitteluvirheestä, eikä VWn ongelmat poista taaskaan näitä Toyotan ongelmia. Liian vähän reikiä ja/tai liian pienet reiät öljylle.


      • Anonyymi

        Tais olla ruostettakin männissä kun tarkkaan katsoo.


      • Anonyymi

        Ruostesuojaus puuttuu näistä riisikulhoista kokonaan.


      • Anonyymi

        Ja kansipahvit jää venäläisiltä laittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kansipahvit jää venäläisiltä laittamatta.

        Venäläiset laittavat kansipahvin väärin päin ja sitten on ongelmia.


      • Anonyymi

        Niin sitä vaan, että nuo trafin tilastot eivät kerro auton luotettavuudesta, vaan siitä minkä kuntoisia autoja on tullut katsastettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sitä vaan, että nuo trafin tilastot eivät kerro auton luotettavuudesta, vaan siitä minkä kuntoisia autoja on tullut katsastettavaksi.

        Juu nämä Toyotan moottori- ja ruosteongelmat ei näy noissa tilastoissa.


    • qwkdpdo

      Taustalla hakataa tohjo lootasta pikeytyneitä mäntiä irti .haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • Anonyymi

        Se on sitä japanian insinööritaitoa minkä seurauksia korjataan.


      • Anonyymi

        Hujgthbu h v j v jkdfkkb ukkvjiokbkfd.


      • Anonyymi

        Tojoojojojo ruostuuu


      • Anonyymi

        Tuhnu tojon männät ovat kiinni ruostuneet, vasaralla me korjaamme sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä japanian insinööritaitoa minkä seurauksia korjataan.

        Että näin: Trafin laatimassa grafiikassa huomioitiin vain kunkin käyttöönottovuoden 30 eniten katsastettua mallia.

        Vuosimallien 2002–2014 autoista kaikkein pienin hylkäysprosentti oli viime vuonna Toyota Corollalla tai Auriksella, mutta vuosimallien 2002, 2004, 2005, 2006, 2007, 2010 ja 2011 osalta Toyotat täyttivät uskomattomasti koko kolmen kärjen.


      • Anonyymi

        Ruoste ei mm. näy noissa tilastoissa. Rekisterikilven valot taas näkyy...


      • Anonyymi

        D4D ei näy noissa tilastoissa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        D4D ei näy noissa tilastoissa...

        Melu ja pienet penkit ei myöskään näy.


    • Toyota_ruostuu

      Näköjään samat ongelmat moottoreissa Toyotalla kuin saksan paskeissa. Ja bonuksena vielä ruostuu helposti ja on kallis korjata.

      • tojohojo

        Terot itkee sisäisesti mutta lahkon tulevaisuus on taattava. Ei kun uutta ruoste- ja vikapesää ostamaan.


      • Anonyymi

        Tojomyyjällä on kova kiima päällä täällä.


      • Anonyymi

        Tojomyyjä todella yrittää peitellä tojon monia ongelmia.


      • Anonyymi

        Paskoja moottoreita, melua, ruostetta. Toyota.


    • TerotVaanPeittelee

      Aina öljy on kelvannut Toyotalla, varsinkin vvti koneille.

      • Eienäävag

        Montako tojoa sulla ollut kun tiedät.


      • Pelastunut
        Eienäävag kirjoitti:

        Montako tojoa sulla ollut kun tiedät.

        Minulla on ollut 10 Toyotaa ja kaikki ruostuivat sekä söivät öljyä. Sitten pääsin eroon lahkosta, Uskontojen uhrien tuki ry auttoi. Nyt ei ole enää ollut 17 kuukauteen yhtään Toyotaa, eikä öljyäkään mene enää käytännössä yhtään.


      • mobiliamenee

        Etpä pääse telttakokousten ilmapiiristä nauttimaan...


      • Eienäävag
        Pelastunut kirjoitti:

        Minulla on ollut 10 Toyotaa ja kaikki ruostuivat sekä söivät öljyä. Sitten pääsin eroon lahkosta, Uskontojen uhrien tuki ry auttoi. Nyt ei ole enää ollut 17 kuukauteen yhtään Toyotaa, eikä öljyäkään mene enää käytännössä yhtään.

        Vai ajatko kenties raisulla vielä..


      • Siististi-cool
        Eienäävag kirjoitti:

        Vai ajatko kenties raisulla vielä..

        Toyotan ja raisun väliltä jos joutuisi valitsemaan, niin käyttäisin ehkä jopa joukkoliikennettä.


      • taassekilahti

        Tojohullun raivokohtaus poistettu.


      • Anonyymi

        Älä valehtele että vvti hörppää öljyä. Ei pisaraakaan 12tkm. En edes tarkista enää öljyjä kun on turhaa. Huollossa kerran vuodessa uudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele että vvti hörppää öljyä. Ei pisaraakaan 12tkm. En edes tarkista enää öljyjä kun on turhaa. Huollossa kerran vuodessa uudet.

        Älä ite valehtele, kattopa nyt tuo video tarkkaan.


      • Anonyymi
        Eienäävag kirjoitti:

        Montako tojoa sulla ollut kun tiedät.

        Ei tarvitse videoita katsella eikä Yariksesta öljyjä.Kun ei kuluta pisaraakaan .Wikavageniin ja Fiattiin sain ämpärillä lisätä kuukauden välein!
        Uusi Toyota tulossa Zeenbryccen kaijalla! Edellinen mallia ruosteeton ilman ainuttakaan vikaa. Vaihdoin vain kun sain loistavan tarjouksen.Niin hölmö en enää ole että volkkariin vaihtaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse videoita katsella eikä Yariksesta öljyjä.Kun ei kuluta pisaraakaan .Wikavageniin ja Fiattiin sain ämpärillä lisätä kuukauden välein!
        Uusi Toyota tulossa Zeenbryccen kaijalla! Edellinen mallia ruosteeton ilman ainuttakaan vikaa. Vaihdoin vain kun sain loistavan tarjouksen.Niin hölmö en enää ole että volkkariin vaihtaisin.

        Kuules nyt dementikko, Toyota syö öljyä ja ruostuu. Noista muista sinä lahkolainen et edes tiedä mitään.


      • Anonyymi

        Lahkolaiset ne jaksaa kääkättää. No luonnollinen poistuma hoitaa.


      • Anonyymi
        taassekilahti kirjoitti:

        Tojohullun raivokohtaus poistettu.

        Sinua taitaa vituttaa paljastumisesi aika ankarasti. Eipä silti, kyllä meitäkin vituttaisi sinun sijassasi.


    • asgas

      Noihan on ihan paskana ja paskaa täynnä noi tojon moottorit. Voi jessus mitä kuraa.

      • Anonyymi

        Noi eritteet sulla on housuissa kun Wikavagenia jälleen korjaamolta haet ja kuulet summan.


    • Rauhaa.terot

      Mikäs ongelma tuo nyt on? Ainoaksi jääneen omistamani Toyota Avensis D4D 2,2 takakontissa oli aina Mobilia purkissa. Kun öljy vajui, niin uutta koneeseen. Tosin sitä meni paljon. Ostin auton uutena -09 ja huollossa valittaessani asiasta, huoltoneuvoja rauhoitteli että odota 60 tkm:iin, niin loppuu öljyn syönti. Ei loppunut - meni koko kone 120 tkm:ssa. Että mielenrauhaa vaan kaikille tojotisteille. Kyllä se siitä.

      • kolmerumaateroa

        Teroa aina huijataan, siksi Teroksi ei kannata ryhtyä.


      • tojoteroismi_poistettu

        Tero se jaksaa raivostua tosiasioiden edessä.


    • Anonyymi

      No moottoritkin on vaikeita tojolle.

      • Anonyymi

        DIESELIT LOPETTIVAT KUN EIVÄT OSANNEET TEHDÄ.


    • Anonyymi

      Jo on masentavan näköinen mäntä ja männänrenkaat, kyllä se halpuutus syö laadun myös moottoripuolella.

      • Anonyymi

        Onko näissä idänihmeissä koskaan ollut mitään kunnollisia osia? Ovenkahvat?


    • Anonyymi

      Väittävät että diesel-malleissa, joissa BMW:n moottori, ei ole ollut minkäänlaisia öljynsyöntiongelmia. Kyllä Toyotassakin voi olla kunnon kone.

      • Anonyymi

        Samoin Subarun kone GT-86:ssa toimii hyvin, samoin kuin PSA:n diesel ProAcessa. Eli ei kaikki koneet tojon pellin alla ole huonoja. Vain sellaiset jotka ovat tojon tekemiä.


      • Anonyymi

        weggw W4 Qfq fGEWQ


    • Anonyymi

      4A-FE:kin alkoi syömään öljyä jo ennen 400tkm. On se huono.

      • Anonyymi

        Mitäs tosta - avensis d4d 2,2 een vaihdettiin koko kone 120 tkm:ssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tosta - avensis d4d 2,2 een vaihdettiin koko kone 120 tkm:ssa.

        No ihme että kesti niinkin pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tosta - avensis d4d 2,2 een vaihdettiin koko kone 120 tkm:ssa.

        Wikavageniin vahdettiin tkm:ssa ja asiakkaan piikkin vielä huh huh mitä skeidaa laatua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikavageniin vahdettiin tkm:ssa ja asiakkaan piikkin vielä huh huh mitä skeidaa laatua

        Ei liity tojotan yleiseen paskuuteen mitenkään, hähhähhäää!


    • Anonyymi

      Toyotan öljynsyöntiasiasta on todisteita oikeusjuttua myöden. Tyypillisesti taas tojo yritti maksattaa mokansa asiakkailla, aivan kuten myös ruosteongelmien ja kaasupolkimen kanssa. Asiakkaat ovat aina joutuneet viemään tojon leivättömän pöydän ääreen saadakseen oikeutta. Härski-Tojo ei maksa mitään ilman oikeuden päätöstä.

      https://www.classaction.com/toyota-oil-consumption-defect/lawsuit/

      • Anonyymi

        Oli öljynsyöntiongelma siinä vvt-i koneessa joka tuli aikoinaan markkinoille.
        1.6 litrasissa.
        Muistaakseni 2004 tuli sitten parempi eikä ollut enää sitä ongelmaa.
        Onhan nuissa joka merkissä ollut vikoja.
        Se 2.2 dieseli oli surkee kone mutta sitte taas se 2 litran dieseli on luja.


    • Anonyymi

      Öljynsyönti johtui monessa koneessa heikoista männänrenkaista ja laadunvalvonnan pettämisestä.
      Jos männänrenkaat eivät toimi oikein jää öljykalvo muodostumatta ja tiivistys sylinterin ja männän välillä heikkenee merkittävästi. Haittaa myös kaikkia alakerran laakereita, päästää polttoainetta ja palokaasuja öljytilaan. Mutta koska Toyota on uskonto, kaiken voi kieltää vain kieltämällä.

      Minulle riitti yksi, ensimmäinen ja viimeinen vvt-i ja samalla viimeinen Toyota.

      • Anonyymi

        Olihan tässä taannoin juttu Toyotan männistä ja männänrenkaista kun ne eivät todellakaan sopineet keskenään samaan lohkoon, mutta markkinoille niitä tyrkättiin jokunen miljoona ja öljyä kului ja moottoririkkoja riitti kunnioitettavia määriä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan tässä taannoin juttu Toyotan männistä ja männänrenkaista kun ne eivät todellakaan sopineet keskenään samaan lohkoon, mutta markkinoille niitä tyrkättiin jokunen miljoona ja öljyä kului ja moottoririkkoja riitti kunnioitettavia määriä

        Petoksellinen firma tämä Toyota.


      • Anonyymi

        Kyllähän tojotero puhuu paljon mutta pazkaa.


      • Anonyymi

        Katsastus hohhoijaa. Ja linkkiä kiitos?


    • Anonyymi

      Hyvä huomata että Toyotalla myös moottoriongelmia, ei ainoastaan ruoste.

    • Anonyymi

      Toyota on öljynkulutukseltaan kuin Audi, mutta herkempi ruostumaan.

      • Anonyymi

        Toyotastahan puuttu kaikelainen ruostesuoja kokonaan. Siksi ne pitää erikseen käsitellä tai muuten ruostuminen alkaa heti.


      • Anonyymi

        Tämä on riippumattomasti testattua faktaa.


    • Anonyymi

      Tehdäänkö tohjon koneet Turkissa vai Venäjällä?

      • Anonyymi

        Vai ehkä Kiinassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ehkä Kiinassa?

        Tai öljynkuluksesta päätellen ehkä jossain saksassa?


    • Anonyymi

      Maistuu tojolle öljy kuin teroille strykniini.

    • Anonyymi

      Saksalainen laatu levinnyt jo Toyotaankin.

      • Anonyymi

        Näillä öljynsyöjillä tasaväkinen kilpa. Toyota kyllä ruostuu vähän enemmän.


    • Anonyymi

      Toyota on aina ollut öljysyöppö, mutta kun se on vakiona, niin siitä ei juurikaan puhuta. Toyotahörhö tyytyy siihen mitä saa, eikä ymmärrä valittaa asioista ettei myyjä suuttuisi.

      • Anonyymi

        Saksan Autokatsastuslaitoksen (TÜV) uusin raportti, jossa tutkitaan autojen laatua ja kestävyyttä, on jälleen kerran mieluisaa luettavaa Toyota-autoilijoille. Autoja vertailtiin viidessä eri ikäryhmässä ja jokaisessa ikäryhmässä Toyota menestyi automerkeistä parhaiten.


    • Anonyymi

      Tuollaisilla videoilla tavoitellaan vain katsojalukuja, ei kai kukaan tuollaisiin todellisuudessa usko.

      Itellä kokemus vain yhdesta tojosta, Corolla 1,6 , 2004, Ajettiin 0-220 000 km. alussa 15 tkm välein öljynvaihto, itse imemällä. Sitten 130 000 km kohdalta omettiin öljyt 12 000 km välein, vaikka eivät olleet vielä mustiakaan.

      öljy on niin pieni kustannus, jota ei kannata säästellä. Meistä tuntuoi että bensaa kulutuskin nousi jo 5000 km ajetuilla öljyillä.
      Vaihdoimme syksyllä ja keväällä, eli aina oli samanlaista ajomatkaa ja olosuhteita ja kun siitä laitoimme exel taulukkoon näki asiat faktoina.

      niin, kaikilla ei ole edes öljyn vaihtoon taitoja.
      ja älkää koskaan käyttäkö xw-50 öljyjä, ne on aivan liian paksuja.

    • Anonyymi

      Taas kerran tääl näitä "mopopoikii" kaikkitietävinä.

      • Anonyymi

        Toyota onkin melkoinen mopo.


    • Anonyymi

      Toyotan moottorit ovat sutta ja sekundaa. Laatu muutenkin kateissa.

      • Anonyymi

        Joo, ja laatu on muutenkin kateissa. Corollassa muoviosat heiluu ohjaamossa, ja ruosteenestoa ei tunneta.


    • Anonyymi

      Ainahan Toyota on öljyä syönyt, mutta kun autolta ei paljon odota niin sekin unohtuu.

      • Anonyymi

        Öljypoltin mutta ei onneksi pitkäikäinen.


      • Anonyymi

        Ei ole hyvä auto, kun ruostuu ja syö öljyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öljypoltin mutta ei onneksi pitkäikäinen.

        Pitkäikäinen jos ei aja, kuten Toyotan omistajilla on tapana. Ruostesuojaus heti uuteen autoon ja huolto kerran vuodessa, ajoa vuodessa 3-8 tkn vuodessa, niin kestää hän se vuosia. Ei normaalissa käytössä kestä.


    • Anonyymi

      Onneksi saksalaisellani voi ajaa vuosia vaihtamatta öljyjä. Sen kun lisäilee vaan....

      • Anonyymi

        Joo, saksalaisissa on nk. jatkuva öljynvaihto. Mutta tojossa sama koskee lisäksi peltejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, saksalaisissa on nk. jatkuva öljynvaihto. Mutta tojossa sama koskee lisäksi peltejä.

        Peltienvaihtohuolto ja moottorinvaihtohuolto ovat Tojon tärkeimmät huollot.


    • Anonyymi

      Valmistaja, joka ei osaa tehdä korroosionkestävää autoa, ei osaa tietenkään tehdä sitten moottoreitakaan.

      • Anonyymi

        Taitaa olla sama valmistaja, joka ei osaa tehdä sisämelua vastaan mitään.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mies vinkkinä sulle

      Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7893
    2. Oletko katkera kun

      Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5627
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

      Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4891
    4. Haluun sua niin paljon

      ❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4863
    5. Vietetään yö yhdessä

      Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

      Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

      Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

      Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

      Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

      Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe