Kritiikin ydin oli se, että puolueen koolla ja ehdokkaiden antamien vastausten yhdenmukaisuudella on liian suuri vaikutus vaalikoneen suosituksiin. Osalle käyttäjistä suositus on tuntunut jopa satunnaiselta.
HS muutti vaalikoneen suositustapaa: uusi algoritmi avattuna ja selitettynä
5
65
Vastaukset
- huvikseni_tein
Tehnyt jo huvikseni 4 eri vaalikonetta, ja saanut tulokseksi sitä, minkä jo olen tiennyt, keput, sekoomukset, smurffit, ja demarit ovat kaukana kärjestäni, ja niin on myös vaaleissa. Ikinä en muutoinkaan päälle 25 vuotisen äänestyshistoriani aikana ole kepuja ja sekoomuksia suostunut muutenkaan äänestämään, olen aina tiennyt mitä sontiaisia ja nilviäisiä ovat, ja tulihan se näytetyksi jälleen tämänkin roska hallituksen toimesta.
- pöhjapah
No nyt se hesarin kone on ihan sekaisin. Kyllä on ongelmallinen kapistus, onneksi on muitakin.
- kiinni_jäi
Kovaa vaikuttamista hesarilta, mutta kiinni jäi
- Huh_huh_huh
Samaa palautetta oli saanut YLE:n kioskin tekemä vaalikone
- ei_yllätä
Ei yllätä ollenkaan nämä median mielipiteen vaikuttamiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823