Terve, tässä minä ja mun pari koulukaveria pitää tehdä tälläinen tutkielma. Päätettiin tehdä tukielma ruutu-ajasta ja sen vaikutusta uneen ja me tarvittaisiin siihen vastauksia :D
Kyselymme ei ole mikään sellainen ammatti tasoinen kysely, mutta sellainen mistä me saataisiin tärkeimmät tiedot meidän tutkielmaan. Olisin hyvin kiitollinen niille kaikkille jotka vastaisivat tähän joka auttaisi minua ja kaveriporukkaani suuresti :D
Linkki: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdJ9yx4GESctMp5p645XbKM14hG8XW2IJN4KcI9Qd4_oDdWTg/viewform?usp=sf_link
Kyselytutkimus ruutuajan ja sen vaikutuksesta yöuneen
3
133
Vastaukset
- Heikki44
Hyvä tutkimus mielestäni todella asiallinen aihe. Hyvää työtä!
- Suomipoika24
Oli aika mielenkintoinen aihe, ja odotan sitä mitä tuloksia tästä te tulette saamaan
- Animelover69
Kiinnostava aihe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327