Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa ?
Löytyykö kiimaiselle nartulle kovaa ja hyvää vakipanoa =
18
2193
Vastaukset
- Löytyy
Missä tavataan
- 214365
Kymenlaaksossa olen .
- Anonyymi
Minä Lahdessa! Oletko vapaa/varattu? Mä varattu, muttei haittaa! ikäsi noin 10v tarkkuudella? Saako paljaalla? Mä Lahdessa, missä tavataan... Vastaa rakot@suomi.fi
Kirjoita ja kerro missäpäin olet ja mistä kaikesta pidät, kerron sit sulle,...Kirjoitellaan ensin. t. Jukka
- namiameille
Toivottavasti olet Jyväskylästä
- Kazzu69
Moi, oisin Jyväskylässä huomenna? Sopisko sulle 50 v isoaseinen uros hetken huumaan?
- jj67
Haluan tavata mistä löydän sinut
- Nsiminua
Kausalassa taattaisiin .
Kyllä löytyy :) itsestään huoltapitävä nuorehko iso kaluinen mies :) välimatka ei ole ongelma ;) ps. Olisi kiva jutella aiheesta lisää :)
- jj67
Kerro paikka niin tulen panemaan kunnolla . 5-6 reissua ja sit tauko ja taas
- Kuopijon_Kolli
Kuopiosta narttua?
Kyllä löytyy. Miss- päin vaikutat?
- Kokematon6
Täällä olis 19v kundi Kouvolasta joka tarvis opettajaa ;)
Järvenpää ja pitkään
Ette sit ole ajatellu et tuo alottaja olis joku alistuva homo mies? Harmi vaan et aidot naiset tääl harvinaisia.
- Kovalu
Ota yhteyttää kovaluu2019@outlook.com
- heppu5
Moikka vaan kyllähän tässä olis kiva joku vakipano pitkästä aikaa saada
oletko sä mistä päin suomea? - Anonyymi
Löytyy vaikka kolmekin miestä kerralla.
Kyllä löytyy eteläsavo 33 siisti mies ja olethan yli 23 kypsä nainen joka tietää mitä haluu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021717
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 781351
- 1181205
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741111- 691011
- 38982
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975