Kohta on kesä

Pääsee ätmikin näkemään naiskauneutta, kun naiset keikistelevät niukoissa vaatteissa. Odotan jo rantakelejä 🐷

32

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitäodotatnäkeväsi

Eli kuivuneita harppuja, sehän on teidän ätmien naismaku.

• Kyllä vain, naiskauneutta on montaa sorttia.

• niitäodotatnäkeväsi
        Vihertäjä kirjoitti:

Kyllä vain, naiskauneutta on montaa sorttia.

No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.

• niitäodotatnäkeväsi kirjoitti:

No kovassa puutteessa näkee vaikka harakan viehättävänä.

Ei ole kokemusta eläimistä, mutta muista varoa lintuinfluenssaa.

• mklbgflrt

Ätmit eivät saa katsella vähäpuheisia naisia, se on seksuaalista häirintää.

• oikeudentikari

Ihan sama. Suurin osa naisista on sen luokan lorttoja ettei niiden ahdistelussa ole mitään väärää.

• Aurinkolasit päähän ja silmät saa vispata ihan rauhassa.

• ToivotonÄtmi
        Vihertäjä kirjoitti:

Aurinkolasit päähän ja silmät saa vispata ihan rauhassa.

Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.

• ToivotonÄtmi kirjoitti:

Saisipa olla pieni lentävä itikka, niin voisi suunnata lentonsa kauniiden naisten hameiden alle, nuuh, nuuuh, eikä kukaan huomaisi mitään, kun on niin pieni.

Vain naarasitikat imevät verta.

• Kaisanoasaa

Me ätmit emme katsele naisia koska ne ovat jännämiesten käyttämiä.

• Odota vaan. Ei tuu...

Kyllä mättää lunta kuule vielä ainakin kuukauden, tuulee ja on yöpakkasia.

Naiset vetää vaan pakkaspalttoota ylös ja alaspäin, ei näy kuin nenänpää...

Jonninjoutavaa yltiöpositiivisuutta.

• AsianVierestä

Mitä vähemmän vaatetta päällä on sitä selkeämmin ihmisen kauneus korostuu.

• Kaapunaiset

Ajattelepas, jos asuisit jossain Lähi-Idässä, niin et näkisi naisesesta yhtään mitään, kun ovat pukeutuneet mustiin säkkeihin, ei edes silmiä näkisi, kun nekin on peitetty jollakin verkolla.
        Toinen juttu, et sieillä mustan säkin alla voi olla yhtä hyvin mieskin naamioituneena naiseksi.

• Himomies

Kiskaisin kevään kunniaksi muutaman lonkeron ja lähdin kaupungille. Bussissa katselin se xyä nuorta naista ja hän vaikutti pelokkaalta. Miksi tytöt on niin arkoja?

• Ei tuu ihan heti.

• Miks tuossa on tuo possun kuva?

Meinasitko olla kuin sika vatukossa?

• Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.

• h567jh67
        Vihertäjä kirjoitti:

Tämä oli vähän tällainen esineellistävä aloitus. Siksi sika. Mutta samalla tavalla naisetkin voi esineellistää meitä miehiä.

Mutta se ei ole sikamaista, jos naiset esineellistävät miehiä. Se on vain vahvan naisen merkki.

• No jännämiehet niitä vain panee, taviksilla ei mitään asiaa.

• Kohta tosiaan on kesä, olenkin innoissani uusinut vähän vaatteitani. :D

Niin niin muahan ei kiinnosta mitkään rättisulkeiset ja muoti, mutta kauniit värikkäät kuosit ja kukka leningit...<3 Nyt on helmoja mitä kiskoa ylle, kunhan se kesä nyt suvaitsee sieltä tulla. :D

• Kukkaleningithän taisi olla muodissa?

• Vihertäjä kirjoitti:

Kukkaleningithän taisi olla muodissa?

Yritin olla vitsikäs.. :)

On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.

Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".

• Päläpälä kirjoitti:

Yritin olla vitsikäs.. :)

On niin kauniita värejä ja suuria kukkasia, että ihan on pakko panostaa nyt niihin. Joinainen vuosina tuntuu, ettei löydä mitään mieleistään kaupasta, kuvastoista mistään...jää sitten vaatteet ostamatta, vaikka olis vähän tarvettakin.

Mutta nyt löytyy useampi omaan makuun herkullinen "riepu".

Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.

Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.

• Vihertäjä kirjoitti:

Ja minä kun loistin, kun kerrankin osanin jutella naisten jutuista.

Näin muuten kaupassa miehen joka oli pukeutunut kirkuvan punaisiin lateksi housuihin ja samanmoiseen pitkään lateksi takkiin. Kokonaisuuden kruunasi käsilaukku. Jossakin Hesassa joka päiväistä, mutta täällä perähikiällä todella rohkeaa. Olisin halunnut käydä kysymässä että mikä juttu tää oikein on, mutta tuntui liian tungettelevalta.

Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D

Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...

Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :D

• Päläpälä kirjoitti:

Hänellä oli selvästi kevättä rinnassa. :D

Joo kyllä sä loistit, mä vaan olen ehkä maailman surkein nainen puhumaan muodista mitään...mä en ymmärrä siitä mitään, eikä mua kiinnosta siinä mikään...

Kun mä teen vaateostoksia mä mietin hintaa, sopivuutta mulle, mukavauutta pitää päällä ja käytännöllisyyttä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa olenko muodin mukainen. :D

Amen. Samalla periaatteella mennään.

• Kyllä on kesällä tukalata kun housuissa jöpöttää kokoajan. Ja vielä ukkomiehellä...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2214
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      24
      1740
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1425
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      108
      1247
    5. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      15
      1219
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1035
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      944
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      864
    9. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      853
    10. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      74
      846
    Aihe