Suomi on kaunis ja puhdas maa!

PaluuMuutto

Muutin Suomeen 50 vuoden ulkomailla asumisen jälkeen, ja olen hyvin ällystynyt kuinka puhdas ja kaunis Suomi todella on! Minun kaupunki on erittäin hyvin hoidettu, sillä en koskaan ole nähnyt roskia kadulla tai tuheruksia seinissä niinkun näkee ulkomailla! Tämä antaa niin hyvän vaikutuksen ihmisille ulkomailta tulleita mikä todella antaa Suomelle hyvää mainetta.

Olen asunut pari vuotta Suomessa ja viihdyn erittäin hyvin kun ympäristö on niin kaunis ja puhdas. Ja sitten myös ollaan kuullut että Suomi on tutkittu olemaan maailman turvallisin ja onellisin maa kaksi vuotta peräkkäin, niin ei voi olla parempi kun näin!

Ihmiset on yleensä reiluja ja siistiä mikä antaa hyvän vaikutuksen paluumuuttajalle. Jos joku miettii palata takaisin Suomeen ulkomailta, niin te todella tulette viihtymään maassa, jos kaikki asiat on kunnossa. Suomi on minun mielestä ihan hyvä maa missä kaikki on hyvin hoidettu verrattuna ulkomaihin. Olen hyvin tyytyväinen elämääni Suomessa.

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totuusnyt

Hyvä homma. Onhan täälläkin kaatopaikat ja aika harva junayhteysverkko ja joittenkin ruokakauppojen ja joidenkin muidenkin alojen kartelli.Palkat voisivat täällä tietenkin elättää hieman paremmin ihmisiä niin että tulisi toimeen Mutta onhan joillain aloilla kuitenkin hyvät palkat ja johtajilla esim jörjettömät bonukset niinkuin monessa muussakin isommassa maassa. Mutta ihmisiä on paljon vähemmän kuin muissa maissa
      että joku asia sentään vähän reilassa tosin suurin osa ihmisiä on aika töykeitäkin tässä maassa muita kohtaan mutta sanotaan nyt sitten että onhan ystävällisiäkin kun siitä heille on jotain hyötyä niin silloin noita löytyy. Laki ei ole täällä sen oikeudenmukaisempi kuin muuallakaan että monet rikkaat ovat päässet paljon vähemmällä rangaistuksella samasta teosta kuin muut. Mutta hyvä kun pidöt luonnosta ja sulla riittää massia kalliiseen asumiseen ja ruokaan mitkä täällä on tavallisen ihmisen palkkaan suhteutettuna todellakin kalliimpaa kuin ehkä on muissa maissa. No eipä se asuminen nyt kai missään ole toisaalta kovin edullista mutta ruoka nyt on muualla halvempaa. Kaunis on maa juu jos ei hakkuuaukea metsiin nyt satu joutumaan joita hakkuuaukeita tuntuu ainakin etelä Suomi olevan täynnä kokonaan.

• SpigNik

Kuka pakottaa sinut asumaan Suomessa jos sulla on niin huono olla? Muuta Ruotsiin niinkun kaikki sinun laiskat toverit! Ruotsi on teille luvattu maa, missä mannaa sataa taivaasta suoraa suuhun. Ruotsissa rakastetaan sinun tyyppisiä suomalaisvihollisia!

Köyhyys ja tyhmyys tulee laiskuudesta. Laiskat on Aina alaluokka kaikissa maissa, ja niin myös Suomessa. Laiskat turmaa koko maan jos heitä elätetää pakolla. Muuta Ruotsiin laiska ihminen, siellä voit elää sosiaaliavustuksella koko elämän.

• takaisinsuomeen

Minunkin tekee mieli muuttaa Suomeen.
      Tää Ruotsi missä asun on huono valinta rehelliselle suomalaiselle.
      Aikoinaan oli ihannoitu maa tää Ruotsi muka. Vuosien varrella oon huomannut mitä lipruilua täällä harrastetaan. Varsinkin suomalaisia kohdellaan alentuvasti. Ei siis näytetä suoraan, mutta takana päin ja kieroillen.

Olen tässä suunnittelemassa jo.

• moppikäteenota

Harjoitetaanko myös rakenteellista mobbausta?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe