Olen käyttänyt ny kolme kuukautta Mirtazapin nukahtamislääkettä 15mg suussa sulava neljäs osan. Käytin aikaisemmin noin 15 vuotta ajoittain imovane nukahtamislääkettä. Minulla on uniapnea niin en ainakaan imovanea uskalla käyttää koska se pahentaa uniapneaa. Jos olette käyttäneet näitä lääkkeitä oletteko päässeet eroon näistä nukahtamislääkkeistä?
Mirtazapin lääkkeestä eroon?
3
107
Vastaukset
- 24680
Viime keväänä kaksi kuukautta käytin ketipinor 25 mg unilääkkeenä ja koitin kerran välillä lopettaakkin sen käyttöä mut sit viimein parin kk jälkeen onnistuin melatoniinin avulla ja sitä olen käyttänytkin joka päivä. Nyt tuntuu taas uni karkaavan uudelleen.
- Kaikki-unilääkkeet
tuhoavat elimistön omaa unimekamismia.
Tee siitä omat johtopäätöksesi.
Ns. nukahtamislääke on myös puhdas unilääke. sana nukahtamislääke on räikeä mainostemppu. - Mirzanukkuja
Mirtzahan pienellä annoksella tosiaan uneen. Vaikka onkin masennuslääke. EI siis bentso eikä sinänsä tule fyydidtä riippuvuutta. Itse otan puolikkaan enkä käytä joka päivä viikolla ehkä n 3-4 päivänä. Toi kai vähän samalla mekanismillä kuin antihistamiinit. Auttaa minulla enempi unenlaatuun kuin nukahtamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309