O Se tuo antti melko sälli hurahtanut ilmeisesti vihreästä homeesta epspajan lasareetissa. oliko se varmasti keukokuumeen takia hoidossa ja pallolaajennus perään, etei olisi tehty aivojen ohitus leikkausta. se pihvi ja maitovero onko se nyt eko teko vai ego teko eihän tuossa mitään järkeä ole olen lihan syöjä kuten suurin osa Suomen kansasta ja pienituloinen mitäs sitten syödään jos ruokakassin hinta kipuaa pilviin,,, no hyvää terveellistä elovena kaurapuuroa. lupasi vappu satasen jos talous jatkaa kasvua ensivaalikaudella siis hallitus 2020.? todella jaloa antaa 30piä kuin juudakselle. kai se on sitä kalaa lähettävä syömään ettei mailma tuhoutuisi minun takia. ANTTI taisi kannattaa pääministerin lääkärin tarkastusta voisi olla sdp.n kannalta viisasta ,että tutkisivat ennalta jo vaalien alla antin pään. niin ei menisi vaali voitto munille minä en ainakaan tätä sdp.tä äänestä en muuten Kokoomustakaan EN NÄILLÄ NÄKYMILLÄ ÄÄNESTÄ KETÄÄN. NO Sipilä valehteli reilusti yli 100.e heti-kö onhan tuolla ANTILLA satuja ja tarinoita mutta näistä taitaa tulla LEGENDOJA.
KYSYMYS AGENT. ONKO ANTTI RINNE MYYRÄ.
ONKO ANTTI RINNE MYYRÄ SDP.SSÄ
ALUCARD
1
81
Vastaukset
- Käsittämätöntä
Juu ei ainaskaan pienituloisen asialla ole Antti. Pitkäaikaistyötöntä ei naurata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823