Onko kuinka säädeltyä tuon veroilmoituksen tekeminen jos on tilannut ja hoitanut itse kuljetuksen? Eli kuinka tarkasti tulli/verovirasto näitä tarkkailee? Pienehkö tilaus kyseessä.
Veroilmoituksen tekeminen
3
101
Vastaukset
- NäinMeilläkin
Kuljetus ratkaisee, jos asian on hoitanut myyjä se on myös verovelvollinen. Jos olet itse hoitanut kuljetuksen, hoidat myös verot. Yllätys-yllätys vero.fi sivuilta löytyy hyvät ohjeet miten toimia.
Tarkkailee ja tarkkailee - mutta miten tarkasti se on ihan toinen asia. Itse tilaan vain kaupoista jotka hoitavat myös lähetyksen. Ei ole ollut ongelmia.
https://www.vero.fi/yritykset-ja-yhteisot/tietoa-yritysverotuksesta/valmisteverotus/valmisteverolajit/alkoholijuomavero/- Olutta
Jos kuljetus omalla kontolla mutta kuljetus tulee perille ilman verolappua niin onko kuivilla? vai vieläkö mahdollista että tulee seurauksia?
- hiemnihmettelen
Jälkiverotus on mahdollista jos oikein muistan kolmen vuoden ajan. Verolappuja harvemmin laittavat, ottavat säilöön jos epäilevät, että on syytä. Pyytävät mahdolliset kuitit ja sitten maksamalla selviää.
Miksi et anna myyjän hoitaa kuljetuksen valintaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299