Hello tietäjät
Eilen tuli viinitilaus keskieuroopasta (4 laatikkoa) ja mukana ei ollut tullilta mitään verolappuja.
Tarkoittaako tämä että kävi tuuri ja meni läpi ja veroilmoitusta ei ole pakko tehdä? Vai voivatko tulla perään vielä myöhemmin ja millaisin lisäkustannuksin?
Kuljetuksen siis hoidin itse.
Viinitilaus
5
103
Vastaukset
- näinsanoolaki
Jälkiverotus voidaan toimittaa tuontia seuraavien kolmen kalenterivuoden aikana.
- CabernetSauvignon101
Sen haluisin tietää että kuinka ne sen jälkiverotuksen tietää toimittaa jos paketit mennyt läpi tullista ilman että ovat niitä avanneet?
- manne
Empä varmaan ite ottas ainakaan yhteyttä tuossa tapauksessa, eiköhän ne soittele, jos niillä jotain asiaa on.
- lepäärauhassa
Mistä tiedät, että tietoja ei olisi otettu ylös? Lähettäjä ja vastaanottaja on helppo kirjata ylös ja jos veroja ei ala näkyä voidaan kysyä vastaanottajalta asiasta ja tarvittaessa myös lähettäjältä.
- mikäonsyy
Edelleenkin, miksi hoidat kuljetuksen tilauksen itse? Suurin osa myyjistä hoitaa homman ilman mitään ihmettelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743002
- 712881
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171699- 241667
- 261632
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279