Mikä siinä Dubaissa kiinnostaa? Maa jossa naiset ovat koiran arvossa ja ihmisiä häviää mielipiteidensä takia. Aasiasta tuotuja kotiorjia hakataan, raiskataan ja tapetaan päivittäin eikä kukaan kysele mitään. Mutta hei, siellä saa hyviä luxusselfieitä shamppanjalasi kädessä uima-altaalla tai kadun varteen pysäköidyn Ferrarin vieressä...Miettikää nyt vähän!
Vastenmielinen Dubai.
8
1176
Vastaukset
- Kohta_sinne
Takuulämmin, turvallinen, hyvä palvelu, hyvä ruoka, huippusiisti jne. Varma valinta lomakohteeksi. Koirat haukkuu, karavaani kulkee...
- Junantuomahesalainen
Sinne vaan sellaiset naiset jotka Suomessa eivät kelpaa kenellekkään.
Jos takana on useampi avo/avioliitto niin hyvän elämän maksajaahan noi tyhjäpäät etsivät.
Nelikymppisinä luulevat olevansa tyttöja vielä...Jos eivät photoshoppaisi kuviaan, niin tuskin treffikutsuja saisivat aikaan yhdenkään sikäläisen miehen kanssa. Meinaan sielläpäin on naiset todella kauniita, aidosti.
Kiltin tytön maine on säälittävä yritys eräälläkin mummoiässä olevalla blokkaajalla iskurepliikkinään,
Ompahan kiltin tytön kotona sattunut vaikka ja mitä, kiltin tytön kilttinä ollessa...hahaaa.
Monta miestä lypsänyt ja sitten vaan varakkaampaa pitäisi saada.
Dubaissa on rikkaita, mutta tuskin kiinnostuvat persjalkaisista kusitukista. - Muan
Oletko käynyt Dubaissa? Mitä pidit?
Itse olen käynyt kolme kertaa ja ensi joulun mahdollisesti virtän siellä.
Lämpö ja kauniit ilmat vetävät minua. Samoin se puhtaus.
Missäpä maassa ihmisoikeudet on juurikaan kunnossa.
Jos jätän menemättä, ei se sillä kummene. - Anonyymi
Etpä ole tainnut käydä siellä kun tuommosia kirjoitat.
- Anonyymi
Dubaissa kiinnostaa puhtaus, lämpö, erilaisuus. Haluan talvella suht lyhyen matkan päästä takuuvarmaa lämpöä ja elämyksiä.
- Anonyymi
Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dubai ottaa avosylin vastaan rikkaita venäläisiä asumaan. Tämä tieto varmisti, että en koskaan tule matkustamaan Dubaihin.
Samat sanat, kuulemma röyhkeitä ryssiä joka paikassa.
- Anonyymi
Näitä perusrasistisia valeita nyt näyttää suomi24 olevan täynnä.
Itse olen menemässä ensimmäistä kertaa tammikuussa, sittenhän olen nähnyt omin silmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717