Erottiin pari viikkoa sitten, exä aloitti heti viikon ryyppyputken, on välillä selvinpäim, jatkanut nyt taas. Miksi suren ja kaipaan häntä enkä osaa laskea irti, antaa tehdä mitä haluaa. Unohtanut että lapset ovat myös hänen, ilkeilee minulle eikä edes tajua loukanneensa. Vai oliko parempi että hän teki sen kun minä elän näköjään vaikka huonossa suhteessa enkä halua silti erota. Välillä meni vuosikin ettei hän juonut ja silloin meni aina hyvin. Joskus lähti ja viipyi muutaman päivän reissuillaan ja katui kun ei viettänytkään aikaa perheensä kanssa.
Vaikutti että hän halusi viettää aikaa minun ja perheen kanssa, mutta jos kaveri oli vaikka tallinnassa niin hänen piti myös lähteä vaikka lähipubiin. Miksi en tuollaisesta halua päästää irti, olenko itse sairas
ero enkä osaa päästää menemään
terrrrve
1
122
Vastaukset
- Frankensteinica
Alkoholistin läheinen sairastuu myös, enemmän tai vähemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319