Eli vanhemman asuvat antenniverkko alueella, mutta heillä on 100mb kuitunetti. Mikä olisi helppo käyttöisin tapa saada heille hd kanavat näkymään esim. watson tai maxivision?
HD kanavat vanhuksille .
4
239
Vastaukset
- RustokorvainenRääkkylälä
Et kerro, minkä firman kuitunetti on?? Täällä meilläpäin (Rääkkylä) Valopiuhalta (=kuitunetin tarjoaja) saa vuokrata tv-boksin. Siitä sitten voi tilata älyttömästi kanavia, muutama HD-kanava näkyy tilaamattakin. Boksissa on sekä HDMI että scart-pistokkeet. Kysypä kuitunetin tarjoajalta!
- digi_nero
Elisa viihde-boksi.. koska elisaviihde ei tarvitse antennia television katseluun. kaikki 5** on netin kautta tuleva kanava.. esim. 501=yle1 502=yle2 503=mtv3 jne....
ota yhteytta elisa asiakaspalveluun niin kertovat lisää.. - Anonyymi
Eikö to tarvitse rahaa rutosti palvelun tarjoajalle ennen kuin näkyy mitään. On meilläkin johtoja mutta ei näy kun en maksa.
Pyytävät 4600€ ja kuukausiveloitus päälle 75€ , siihen hintaan taas sumenee oma nuppi ettei näen takia. Siis olen mieeluumin näkevä kuin katseleva jonka silmät ovat kyynelissä ja niska punaisena. - Anonyymi
Hanki heille sellainen 4G laitesimkortti Elisa myy niitä alle 10€ kuukaudessa ja siihen Asuksen reititin niin pelaa kaikki.
Itse katson kaikki netin kautta jopa luontolivekamerat Suomessa ja kautta maailman Kotkat , sääkset, haukat, jopa lentoasemien livekamerat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239