Akaattikotiloista...

Minä vain

Moi!
Mulle on tulossa tällä tai ensi viikolla akaattikotiloita, etsivät kuumeisesti uutta kotia ja lupasin majoittaa ne meille.
Jonkin verran omistaja kertoi hoidosta ym, ja netistäkin löytyi tietoa vähän,
mutta jos teillä jollain on kokemusta niin voisitteko kertoa jotain.
Ne tulee olemaan 250 litraisessa terraariossa(ennen kaloilla akvaariona), ja niitä on 4 kpl.
Ja meillä on sitten vielä kaksi kissaa että mitenköhän suhtautuvat?
Tietenkään niillä ei ole pääsyä terraarioon mutta häiriintyykö kotilot,
jos kissat niitä tuijottelee ja käpälää läpsivät lasiin?
Ja sitten ihan kaikkea voitte kertoa omia kokemuksia..
Kiitostan jo näin etukäteen jos joku viitsii vastailla...

5

392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan...

No ainakin kotiloilla on tarpeeksi tilaa. En usko, että kissat pahemmin noteeraavat niitä, eivätkä ne häiriinny kissoista.

Jos haluaisit vielä yhden kotilon, niin minulta saisit. Se on ollut mulla kesällä 8 vuotta, että ikää löytyy :) Etsisin sille eläkekotia. Laita mailia sitruunax@luukku.com jos kiinnostaa =) Lahden lähistöllä kotilo olisi.

• minä vaan

Kiitoksia vastauksesta, huomenna ne mönkijäiset sitten tulevat..

Muuten kyllä tuo sinunkin kotilo meille mahtuisi, mutta asun itä- suomessa joten välimatka on aikasta tosi pitkä..
        Laita tuonne myyntipalstalle ilmoitus, jos joku sen sitä kautta huomaa ja kiinnostuu...

Ihan jo huominen jänskättää että miten lähtee niitten kans menee mutta kyllä se vvarmaan siitä

• taas...
        minä vaan kirjoitti:

Kiitoksia vastauksesta, huomenna ne mönkijäiset sitten tulevat..

Muuten kyllä tuo sinunkin kotilo meille mahtuisi, mutta asun itä- suomessa joten välimatka on aikasta tosi pitkä..
        Laita tuonne myyntipalstalle ilmoitus, jos joku sen sitä kautta huomaa ja kiinnostuu...

Ihan jo huominen jänskättää että miten lähtee niitten kans menee mutta kyllä se vvarmaan siitä

Missä päin Itä-Suomea? Johonkin Kouvolaan voisin kuljettaa (Onko se Itä-Suomea? :) Ne kotilot on niin helppohoitosia, ettei kannata ottaa stressiä :)

• Sanere
        taas... kirjoitti:

Missä päin Itä-Suomea? Johonkin Kouvolaan voisin kuljettaa (Onko se Itä-Suomea? :) Ne kotilot on niin helppohoitosia, ettei kannata ottaa stressiä :)

Ihan varmasti ei kissat häiritse kotiloitasi. Ne eivät nimittäin näe niitä vaikka ne tulisivat nenän eteen. Kotilot aistivat valon ja varjon eron, eivät muotoja ja värejä.

• aksufani

missä kaupungissa kotilot sijaitsevat?mä voisin ottaa ainakin kaksi. minkäikäisiä ne ovat?niiden hoito on muuten todella helppoa. Ne syövät esim. kurkkua, salaattia ym. Mausteista ruokaa kannattaa välttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe