Älkää naiset unohtako että papeilla on rahaa
Moni nainen luulee pappien olevan köyhiä, mutta pappina voin sanoa että "tuohta" tulee ihan kivasti...
Naiset, papeilla on rahaa
3
103
Vastaukset
- nykyaikaan
En tiedä, onko aloittaja oikeasti pappi, mutta minä olen. Akateemisen tutkinnon suorittaneista emme nauti yläpään palkkoja.
Toisin oli ennen, jolloin kirkkoherra sai määräosuuden pitäjän kirkollisverotulosta. Palkkaus saattoi olla ruhtinaallinen. Noin vuodesta 1945 asti on ollut vain palkkaluokan mukaan palkattuja, eivätkä palkkaluokat ole suuria. Eri asia on piispat ja naimattomat.
Suuren yleisön uskomuksissa elää edelleen muinaisuudesta johtuvia uskomuksia.- Anonyymi
papit tienaavat n. 3800 eur/kk
- Anonyymi
Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?
Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.
https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/
Muistakaa äänestää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283