Ostin PV Suzukin netistä. Myyjä kertoi että tulppa on rikki mutta muuten kone toimii. Ostin uuden tulpan ja polkaisi mutta kone ei toimi. Onko se jumissa?
Suzukin ongelmat
Suzukikovapeli
4
74
Vastaukset
- kokeile.tuolta
Veikkaan että saat paremmin vastauksia kaksipyöräisten palstalla.
Keskustelu24 > Ajoneuvot ja liikenne > Kaksipyöräiset kulkuneuvot - Ilmastoo
Urpojen valtakunta!
- Luonnollisesti
Vai tulppa rikki, mistäköhän myyjä tiesi että se olisi rikki. Kun ei tullut kipinää niin hän vaan päätti että tulppa on rikki. Selvittääkseen että tulppa on rikki hänen olisi tietysti pitänyt laitaa siihen toimiva tulppa jolla moottori olisi sitten käynnistynyt mutta ei hän sen jälkeen tietenkään olisi enää vaihtanut uudestaan siihen rikkinäiseen tulppaan.
- Jarmo62v
Se on kone remontin paikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748