Kanin reaktiot

Tiedonkerjuu

Kani ihmetyksissään pyöristää silmänsä. Töniessään tahtoo pois sylistä.
Tietääkö joku muita kanien reaktioita?

2

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskaniininomistaja

-Kani päällä tönimisellä voi viestittää lisäksi kiintymystä. Pään tönimisellä myös siirrellään tavaroita pois tieltä.
      -Kun kani haluaa tai suostuu silityksiin/rapsutuksiin laskee kani päätään. Näyttää kani siis siltä, että pää maassa ja peppu ylhäällä. Ei se kuitenkaan ole alistumisen merkki. Silloin kun kani alistuu, esim nostettavaksi, ei se siitä liikahda vaikka laitat kätesi kanin alle.
      -Kun kani kääntää takamuksensa sinua kohden ja vilkuilee olan yli, hän mököttää😄
      -Ja kun hän potkaisee takajaloillaan tai jalallaan tyhjää (yleensä etujalat maassa) hän ilmaisee ärtymystä, ehkä esim. Juuri kynsien leikkuun jälkeen.
      -Kun kani loikkaa ilmaan ja 'ravistelee' itseään ilmassa, on hän onnellinen, tyytyväinen. Kani kokee olonsa turvalliseksi kun hän syö, juo, nukkuu, peseytyy normaalisti.
      -Super mukavaksi olon tuntee silloin kun kellahtaa kyljelleen, kani silloin myös luottaa ympäristöönsä ja kanssa eläjiin.
      -Takajaloillaan seistessä kani tarkkailee ympäristöään.
      -kani sinua nuollessaan ilmaisee kiintymystä, hän saattaa myös ajatella "pesen sinua, silitä minua" Ainakin oma pupu toimii näin 😀
      - kani voi joskus hampailla kokeilla sinua "näykkästä" se ei aina ole paha, hän voi vaan silläkin osoittaa kiintymystä tai sitten se voi olla varoitus esim. päästä minut pois sylistä. Kani puree silloin, kun tuntee olonsa uhatuksi.
      Nämä oli nyt päällimmäisenä mielessä 😄

• Tömps

Ja toisin kuin Rumpali Bambissa, kanin tömistys ilmoittaa ja varoittaa muita "vaarasta"
        Minun kani välillä tömäyttää, jos naapurista kuuluu kovia ääniä.
        Tömäytyksen jälkeen jäädään usein myös takajaloille kuikuilemaan ympäristöä. Ellei juosta piiloon asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1500
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe