Oletteko palstalaiset tutkiskelleet itseänne?

Tärkeä aihe itsetuntemusta kehittäville (palsta)ihmisille.

Oletteko tutkiskelleet itseänne, ja jos olette, niin mitä löysitte?

50

<50

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

Just kävin saunassa. Napaa vähän kaivelin sillä silmällä, mutta oli ihan puhdas niin kuin aina muutenkin. Kynsien allakaan ei ole nyt mitään.

• Jostakin se itsetutkiskelu on aloitettava.

Monesti ihmistaimet alkavat tutkimaan omia eritteitään jo vaippaiässä.

• Haluat Fazeriinan...huomasitko sen itsessäsi myös....saunan päälle kunnon fazeriina.... :oD

• wanhaämmä
        Dissi kirjoitti:

Haluat Fazeriinan...huomasitko sen itsessäsi myös....saunan päälle kunnon fazeriina.... :oD

Yhtään ei tee mieli suklaata, kumma juttu. Tässä on nyt pari viikkoa tehnyt mieli vetää railakkaat kalsarikännit, mutta fiksuna naisena olen jättänyt senkin tekemättä. Toistaiseksi... :)

Jonkilainen tuulettamisen, tai irrottautumisen tarve ihan selvästi. Jään nyt miettimään mitä tästä seuraa...

• wanhaämmä kirjoitti:

Yhtään ei tee mieli suklaata, kumma juttu. Tässä on nyt pari viikkoa tehnyt mieli vetää railakkaat kalsarikännit, mutta fiksuna naisena olen jättänyt senkin tekemättä. Toistaiseksi... :)

Jonkilainen tuulettamisen, tai irrottautumisen tarve ihan selvästi. Jään nyt miettimään mitä tästä seuraa...

Mulle iski ahistavien laskutussotkujen selvittely. Tässä tuli oltua 1/4 vuotta lomilla ja tulot tippu siks aikaa 2/3 osaan. Piti laittaa väkisin vähän järjestystä kuluihin.... vielä muutama eräpäivän siirto ja elaskusoppari, niin alkaa olla hommat kohillaan. 😊👌

• wanhaämmä
        Dissi kirjoitti:

Mulle iski ahistavien laskutussotkujen selvittely. Tässä tuli oltua 1/4 vuotta lomilla ja tulot tippu siks aikaa 2/3 osaan. Piti laittaa väkisin vähän järjestystä kuluihin.... vielä muutama eräpäivän siirto ja elaskusoppari, niin alkaa olla hommat kohillaan. 😊👌

Ymmärrän oikein hyvin, vähän samaa täällä. Ja eikös sitten just silloin kun kilisee kassaan vähiten, hajoa auto, tule vakuutus- ja sähkölaskut, känny kärähtää ja pesukone alkaa kirrata. Kun nyt pysyis itse terveenä sentään, niin ei hätää. Mulla on ollut aika säätämistä viimeiset 1,5 vuotta työelämässä ja aion jatkaa vielä samalla säätölinjalla, kunnes mulle kelpaa :)

• wanhaämmä kirjoitti:

Ymmärrän oikein hyvin, vähän samaa täällä. Ja eikös sitten just silloin kun kilisee kassaan vähiten, hajoa auto, tule vakuutus- ja sähkölaskut, känny kärähtää ja pesukone alkaa kirrata. Kun nyt pysyis itse terveenä sentään, niin ei hätää. Mulla on ollut aika säätämistä viimeiset 1,5 vuotta työelämässä ja aion jatkaa vielä samalla säätölinjalla, kunnes mulle kelpaa :)

No tuotahan se on. Sit vielä tuossa talvella oli morkkista, kun ei pässyt oikein tekemään mitään mielekästä. Pää meinas poksahtaa. Mutta jos nyt tästä pikkuhiljaa pääsis elävien kirjoihin niinkuin.

Laitoin veneen myyntiin ja anoin emännälle luvat opettaa mulle motskarikortin. Sit päästäs pärräilemään yhdessä moottoripyörillä. 😬👌

Oma projektinsa tämäkin....

• hyvää.teki

raukean olon ja mällit lensi

• Tämä oli hyvä, sain kunnon naurut.

• Kyllähän sitä on tullut tehtyä viime vuosina. Havainnut että olen väärällä alalla, miettimistä vielä siltä osin että mitä tekee sen kanssa. Löysin luonnon rentouttavan vaikutuksen ja viihdyn siellä hyvinkin paljon verrattuna aikaisempaan. Käsityöt tuntuu onnistuvan kanssa aika hyvin vaikka vasta kokeilee kaikenlaista. Muutenkin muuttunut positiivisemmaksi ihmiseksi vaikka onkin ollut kaikenlaista negatiivista. Voisi sanoa että on pohjalta käynyt hakemassa vauhtia uuteen nousuun.

• Olet kotoisin Suomen trollipääkaupungista (Turku), ja profiilissasi kerrot että sulla on kaksi kissaa vaikka profiilikuvassa on vain yksi koira(!!!!!!!!!).

Hälyytysvalot vilkkuvat.

• Iku-Turso kirjoitti:

Olet kotoisin Suomen trollipääkaupungista (Turku), ja profiilissasi kerrot että sulla on kaksi kissaa vaikka profiilikuvassa on vain yksi koira(!!!!!!!!!).

Hälyytysvalot vilkkuvat.

Tuosta trollipääkaupungista en osaa sanoa. Juuh, kaksi kissaa on vielä. Koira kuoli maanantaina, ei ole vielä joutanut ottamaan uutta kuvaa. Vaiheessa sitten.

• Irvokas kirjoitti:

Tuosta trollipääkaupungista en osaa sanoa. Juuh, kaksi kissaa on vielä. Koira kuoli maanantaina, ei ole vielä joutanut ottamaan uutta kuvaa. Vaiheessa sitten.

Jostakin syystä Turku tuottaa kaikki palstatrollit.

• Niin aina. Tässä on viimeinen kuva missä Minttu oli mukana. Siinä on nuo kissat kanssa. Otettu reilu viikko sitten. Mutta epäilen että se ei mielipidettäsi muuta.

https://i.imgur.com/UOn4Opz.jpg

• terästanko

Tutkiskelin ja huomasin että olen teräsmies

• Magneetti tarttuu sinuun?

• teräsputki
        Iku-Turso kirjoitti:

Magneetti tarttuu sinuun?

Ei tartu rosteria olen.

• jägermaisteri
        teräsputki kirjoitti:

Ei tartu rosteria olen.

Austeniittista terästä siis...vai peräti haponkestävää?

• Juu tiedän että miksi olen tässä tilanteessa ja etten toista historiaa, että teetän lapsille palveluksen kun hoidan, kuntouttan, huolehdin heidän asioistaan ja kehityksestään. Pidän itseäni esimerkkinä ja toisia.
      Siten vältyn historian toistosta kun kehitän heitä.

• Jouduin käymään pitkän itsetutkistelun ja vanhan heiton ymmärtää puutoksensa.

• valtakunta kirjoitti:

Jouduin käymään pitkän itsetutkistelun ja vanhan heiton ymmärtää puutoksensa.

Vahvan mieliala heiton ymmärtää puutoksen. Se on syy miksi en edes tuomitse kaikkia kun näen heidän puutoksen. Tottakai on asioita joita en hyväksy.

Elämä olisi mennyt toisin kun olisin ymmärtänyt itseäni jo pienenä, joten autan lapsia ymmärtää heikkoutensa ja tuen vahistamaan pois heikkouksista, kaikilla se on eritapainen.

Lapsella oikeus harjoitella asioista pois, jotka heikentää niitä.

• Minusta enemmän olen huolissani ihmisistä jotka ei yritä edes parantaa kuin saisi syyn varjolla olla heikko. Aina pitää heikkoudesta yrittää pyrkiä pois ettei muut kärsi niistä. Sen minäkin teen.

• Mä löysin varsin hienon ihmisen. Kyllä tätä kelpaa kanniskella.😃

• helmiä_sioille

Joo. Löysin sisäisen tissipissin ja pertsan :D

• KarttaMaukonen

Olen tutkiskellut itseäni syvällisesti dildolla. Käytän vain dildoa, koska miehet ovat turhia ja maskuliinisuus on kriisissä.

feministiterveisin

HS

• Itsensä tyydyttäminen dildolla on osoitus naisen itsenäisyydestä ja vahvuudesta.

Valitettavan useat miehet vain tyydyttävät itsensä naisella eivätkä anna hellyyttä kuten dildo.

• oletcuck
        Iku-Turso kirjoitti:

Itsensä tyydyttäminen dildolla on osoitus naisen itsenäisyydestä ja vahvuudesta.

Valitettavan useat miehet vain tyydyttävät itsensä naisella eivätkä anna hellyyttä kuten dildo.

Lililililipi. Cuck :D

• No olen tutkiskellut ja löytänyt ihmisen, joka ei osannut käsitellä omia tunteitaan oikein. Tunteethan tulee ja menee, mutta miten niitten kanssa elää, on toinen juttu.
      Lisäksi olen löytänyt monenlaisia käsitteitä ympärillä olevasta maailmasta, mitä en suostukaan nielemään, vaan haluan toimia toisin.
      Olen löytänyt käsitteitä omasta päästä, jotka muut tahot ovat ne sinne tuputtaneet, enkä ole niitä tarkemmin miettinyt.

Loppujen lopuksi koen kulkevani lähemmäksi omaa varsinaista identiteettiäni, mikä alkaakin osoittua aika saakelin huikeeks äijäks. Suoraan kun sanotaan, niin eipä parempaa tyyppiä ole tainnut vielä vastaan tulla....peilistä joskus on virnuillut, mutta muuten on ollut hiljaista. :oD

• Juuh. Ja havannoinut sen, että ihmisenä on aivan yhtä sietämätön kuin muutkin.

Mitä sitten tehdä niille omaakin mieltä ärsyttäville piirteille? Pyrkiä tietysti pitämään niitä remmissä etteivät juoksentelisi vapaana aihauttamassa mielipahaa muille.

Eihän se aina onnistu. Joskus pirulaiset ovat silti oveliampia. Tai joku vahdittavista on ihan uusi tapaus vasta.

• Dissi

Ihailtavaa itsekritiikkiä. :oD

Tulee mieleen Ismo Alangon biisi vittu kun vituttaa..:oD

https://youtu.be/_PbWsF-8aJU

Kun huomaa itsessään oikein hanurista olevan piirteen, niin kyllähän se vituttaa... :oD
        Mutta sithän se on niin kaunista katseltavaa..... :o)

Imppo on äijä!

• Dissi kirjoitti:

Ihailtavaa itsekritiikkiä. :oD

Tulee mieleen Ismo Alangon biisi vittu kun vituttaa..:oD

https://youtu.be/_PbWsF-8aJU

Kun huomaa itsessään oikein hanurista olevan piirteen, niin kyllähän se vituttaa... :oD
        Mutta sithän se on niin kaunista katseltavaa..... :o)

Imppo on äijä!

Ei se mitään itsekritiikkiä ole, vaan hurskastelua.

Miksi vakuuttaa muille, että tuntee itsensä? Sen pitäisi riittää itselle, eikö?

(Toki itseän kohtaan kohdistettavaan kritiikkiin voi aina sanoa, että joo, yllä mä tiedän ton. Mutta eikö riitä, että pyytää aiheuttamaansa mielipahaa anteeksi. Ja onko tärkeämpää mitä sinusta ajatellaan, vai se mitä itse ajattelet itsestäsi? Aika vaikeeksi menee....)

Tuon vittumaisen miehen (Ismon) soundista olen aina tykännyt. Tää on se ihmisen paras ja pahin puoli: kun on oikein joku piirre, josta tykkää, niin joku muu ominaisuus tuhoaa sen. Tai että v*ttu kun tuo ihminen v*tuttaa, mutta kun se on niin pahuksen hyvä vaikka maalaamaan. Ei itsekään tiedä tykkäiskö vai eikö. Tai tiedä, p i t ä i s i k ö tykätä vai ei.

• elisakettu kirjoitti:

Ei se mitään itsekritiikkiä ole, vaan hurskastelua.

Miksi vakuuttaa muille, että tuntee itsensä? Sen pitäisi riittää itselle, eikö?

(Toki itseän kohtaan kohdistettavaan kritiikkiin voi aina sanoa, että joo, yllä mä tiedän ton. Mutta eikö riitä, että pyytää aiheuttamaansa mielipahaa anteeksi. Ja onko tärkeämpää mitä sinusta ajatellaan, vai se mitä itse ajattelet itsestäsi? Aika vaikeeksi menee....)

Tuon vittumaisen miehen (Ismon) soundista olen aina tykännyt. Tää on se ihmisen paras ja pahin puoli: kun on oikein joku piirre, josta tykkää, niin joku muu ominaisuus tuhoaa sen. Tai että v*ttu kun tuo ihminen v*tuttaa, mutta kun se on niin pahuksen hyvä vaikka maalaamaan. Ei itsekään tiedä tykkäiskö vai eikö. Tai tiedä, p i t ä i s i k ö tykätä vai ei.

No itselleenhän se pitäisi riittää, että tuntee itseään sen mitä vaan pystyy, mutta aina se karkaa vaan pidemmälle ja pidemmälle se mieli tai sielu, miten sen kukakin näkee ja kokee....

Hmmmm... tältäköhän omaa häntää jahtaavasta koirasta tuntuu, kun saa haukattua siitä karkaavasta kutaleesta oikein kunnolla kiinni? :oD

Minusta toi biisi saa aivan toisenlaisen vision, kun kuuntelee sen kun ei vituta.... alkaa tavallaan ymmärtämään senkin, kun oikein vituttaa, sekin hetki ja tunne pitää saada elää oikein kunnolla, ei sitäkään kenenkään pidä tulla sotkemaan millään positiivisella paskalla...."vitutus on otettava kunnolla, silloin kun vituttaa..."

• Dissi kirjoitti:

No itselleenhän se pitäisi riittää, että tuntee itseään sen mitä vaan pystyy, mutta aina se karkaa vaan pidemmälle ja pidemmälle se mieli tai sielu, miten sen kukakin näkee ja kokee....

Hmmmm... tältäköhän omaa häntää jahtaavasta koirasta tuntuu, kun saa haukattua siitä karkaavasta kutaleesta oikein kunnolla kiinni? :oD

Minusta toi biisi saa aivan toisenlaisen vision, kun kuuntelee sen kun ei vituta.... alkaa tavallaan ymmärtämään senkin, kun oikein vituttaa, sekin hetki ja tunne pitää saada elää oikein kunnolla, ei sitäkään kenenkään pidä tulla sotkemaan millään positiivisella paskalla...."vitutus on otettava kunnolla, silloin kun vituttaa..."

Mikä sen ärsyttävämpää, kun joku yrittää torpata kunnon vitutuksen jollain hunajalla?

Toisaalta taas, saa vituttamaan vielä enemmän. Mutta sanansaattaja ei aina tajua tätä.

• elisakettu kirjoitti:

Mikä sen ärsyttävämpää, kun joku yrittää torpata kunnon vitutuksen jollain hunajalla?

Toisaalta taas, saa vituttamaan vielä enemmän. Mutta sanansaattaja ei aina tajua tätä.

Vituttasko vähemmän jos joku sanois vaan, että hei, saat olla ihan rauhassa vittuuntunut. Palataan sitten uudelleen kun olet saanut murjottaa rauhassa. Elä vitutuksesi kaikessa rauhassa. Ole hyvä. 😃👌

Ois siinä sulattelemista toisaalta siinäkin. 😂

• Dissi kirjoitti:

Vituttasko vähemmän jos joku sanois vaan, että hei, saat olla ihan rauhassa vittuuntunut. Palataan sitten uudelleen kun olet saanut murjottaa rauhassa. Elä vitutuksesi kaikessa rauhassa. Ole hyvä. 😃👌

Mutta mä sain tehtyä tuossa sivussa e-laskutussoppareita ison kasan ja sit verotushommia, niin nyt on niin voittaja olo, että tähän on hyvä nukahtaa töissäkin.... voin ottaa tirsat, enkä ees jää kiinni siitä, että nautin tästä hetkestä. 😬👌

Kiva oli turistella pitkästäaikaa sun kanssa. 😊
        Piähän ittes naisena ja koita nyt säkin saada unta. Niin ja pidä kiinni oikeudestas olla ihan kunnolla väliin vittuuntunut. 😁💪

Öitä Ellunen. 😴

• Dissi kirjoitti:

On. Tehoaa muuten kummasti. Toisaalta vituttaa sekin, kun toinen ei ota osaa vitukseen (jaettu ilo).

Olo on kuitenkin suunnilleen sama kun puhkotulla renkaalla. Ja vitutusjälkikrapula. Meni hyvä vitutus hukkaan.

V*ttu, päähän koskee. Ja sylettää. Mihkään osaa tässä tarttua. Jälkikrapula on oikeestaan vielä sietämättömämpi, kun ei voimia ees mihinkään. Kunnon vitutuksessa tuntuu kuin voisi lentää vaikka pilvenpiirtäjän päälle ja ampua maan palasiksi pelkästään puhaltelemalla. Puhku siinä jälkikäteen sitten. Ei tule kuin pari savuhaikua.

• Dissi kirjoitti:

Mutta mä sain tehtyä tuossa sivussa e-laskutussoppareita ison kasan ja sit verotushommia, niin nyt on niin voittaja olo, että tähän on hyvä nukahtaa töissäkin.... voin ottaa tirsat, enkä ees jää kiinni siitä, että nautin tästä hetkestä. 😬👌

Kiva oli turistella pitkästäaikaa sun kanssa. 😊
        Piähän ittes naisena ja koita nyt säkin saada unta. Niin ja pidä kiinni oikeudestas olla ihan kunnolla väliin vittuuntunut. 😁💪

Öitä Ellunen. 😴

Tsempiä sulle Dex. Olen iloinen, kun sait asioita eteenpäin.

Ja myös, oli kiva turistella kanssasi.

Hyvää yötä Dii.

• elisakettu kirjoitti:

Tuosta kommentistasi tuli mieleeni palstaromantikkojen vähättelevät puheet palstaätmien ahdistuksesta.

• Iku-Turso kirjoitti:

Tuosta kommentistasi tuli mieleeni palstaromantikkojen vähättelevät puheet palstaätmien ahdistuksesta.

Näinhän se on. Jos ei tunne itseään, miten voisi tuntea toistakaan? Tai jos ei kyetä asennoitumaan toisen asemaan? Johtuipa se sitten omasta kapeakatseisuudesta, halustakaan olla ymmärtämättä tai sitten siitä, ettei ole minkäänlaista kokemusta koko tilanteesta?

Ihminen on tavallaan julma vaatiessaan toiselta jotain sellaista, mitä tämä ei voi olla. Ja tällä tarkoitan syyllistämistä.

• Sinkkumies-

No joo kun treffeillä nainen pyysi saunaan niin katsoin itseäni ja mietin että onko mitään hävettävää. ei sitä noin vaan mennä saunaan naisen kans ellei oleitseensä tyytyväinen.

• tosimies25

Iskin eilen nuoren naisen ja mentiin sen luo ja vedin sitä paskarööriin.

• Oletko tutkiskellut itseäsi ja pohtinut mistä tuo viehtymyksesi ulosteisiin kertoo?

Kiinnostus ryppyreikään voisi viitata homoseksuaalisuuteen, mutta ulostejutut eivät viittaa pelkästään siihen.

• Pysähdyttävä kysymys,
      sillä vastaus ainakin pienessä aikaikkunassa taitaa olla että en.

Sitä ei sitten tiedä olenko alitajunnassa jotenkin itseäni hyväillyt mutta muuten on mennyt niin että asiat jotka ovat olleet pohdinnassa tai mietinnän kohteena ovat enemmän ulkoa tulevia.

Kyllähän sitä välillä on tullut itsensä pysäytettyä ja vilkaistua taakseen muistaakseen mistä on tullut ja sitten tarkemmin katsottua eteensä kun miettii mihin kannattaisi mennä. Kyllähän tuolle tutkiskelulle paikkansa on.

• Olen oivaltanut että itsetutkiskelu on jonninjoutavaa jos ihminen osaa elää sydämellään, ja tekee asioita jotka tekevät onnelliseksi.

Itsetutkiskelu on lähinnä omien vajavaisuuksien tonkimista ja itseruoskintaa. Kutsuisin tuota jälkiviisasteluksi.

• Iku-Turso kirjoitti:

Olen oivaltanut että itsetutkiskelu on jonninjoutavaa jos ihminen osaa elää sydämellään, ja tekee asioita jotka tekevät onnelliseksi.

Itsetutkiskelu on lähinnä omien vajavaisuuksien tonkimista ja itseruoskintaa. Kutsuisin tuota jälkiviisasteluksi.

Helpostihan tuo tosiaan kääntyy negatiivisten ominaisuuksien esiinkaivamiseksi mutta kyllä minä olen myös pohtinut omia vahvuuksiani.

Kyllä minä olen mietiskellyt useasti esim työelämän suhteen mikä tekee riittävän onnelliseksi. Tarviiko työn tuntua merkitykselliseltä vai riittääkö palkan tuoma arjen turva siihen että aamulla kuittaa itsensä tehdasjörjestelmään.

Oikeastaan itsetutkinnan tuloksena aloitin vielä uudelleen kouluttautumisen uudelle alalle ja yrittäjäksi.

• N51idealisti
        M184 kirjoitti:

Helpostihan tuo tosiaan kääntyy negatiivisten ominaisuuksien esiinkaivamiseksi mutta kyllä minä olen myös pohtinut omia vahvuuksiani.

Kyllä minä olen mietiskellyt useasti esim työelämän suhteen mikä tekee riittävän onnelliseksi. Tarviiko työn tuntua merkitykselliseltä vai riittääkö palkan tuoma arjen turva siihen että aamulla kuittaa itsensä tehdasjörjestelmään.

Oikeastaan itsetutkinnan tuloksena aloitin vielä uudelleen kouluttautumisen uudelle alalle ja yrittäjäksi.

Samoin minulla itsetutkistelu on heikkouksien etsimistä. Joka kerta tulen samaan tulokseen: tällä alalla ei kannata jatkaa, vaan vaihdan uuteen. Tätä on toistunut 30 vuotta, sillä minun kuuluu epäonnistua työmarkkinoilla. Koulutusta vastaavaa työtä ei ole vielä löytynyt miltään alaltani. Viime kuussa tulin siihen tulokseen, että meikän kannattaa jäädä idealistityöttömäksi eläkeikään asti.

• flowersreally

Se on sellaista sipulin kuorintaa, kerroksia tuntuu riittävän. Välillä itkettääkin.

• Mark Masonin kirjanlukija bongattu! 😁🤘

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      361
      14161
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      100
      2141
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1809
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1693
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1271
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      97
      1220
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      280
      1083
    8. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      1044
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      1033
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      997
    Aihe