Millaiset shortsit tänä kesänä muotia, ovatkohan lyhyet mallit jo palaamassa ???
Shortsit kesäksi
5
106
Vastaukset
- Hmmmmmm
Tämä oli shortsit osastossa:
https://www.mrturk.com/khan-kilt/MR181201.html - Sukkisboy
Toi on hame !
- Vekkis
Kivalta näyttää, sukkisten kanssa
- Mies_sukkiksissa
Minä kävin turun keskustassa kävelemässä viime viikolla polven yläpuolelle päättyvissä shortseissa. Ilma oli aurinkoinen, mutta kylmä tuuli, joten laitoin shortsien alle 100 den miesten sukkahousut. Vaaleat shortsit ja mustat sukkahousut oli sellainen yhdistelmä, että lähes jokainen vastaan tuleva nainen katsoi kyllä jalkojani pitkään. Miehistäkin yksi katsoi pitkään, kun kävelin ohi. Yksi vastaan tullut nainen katsoi jalkojani ja alkoi hymyillä, muuten ei oikeastaan ollut muuta reaktiota, kuin että silmät jäivät tuijottamaan sukkahousujani. Se mitä olen sukkahousuja käyttänyt polvet peittävien shortsien kansa, niin juuri kukaan ei niitä noteeraa mitenkään. Ilmeisesti vähän pidempien shortsien kanssa oletetaan, että on polvisukat niiden alla, ja siitä johtuen siinä ei ole mitään kiinnostavaa.
- Anonyymi
Naisten pyöräilyshortsien tapaiset pistän helteellä tai keski-kesällä jalkaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106