Tällä kertoo ei ollut yksin asialla, kavereina muut Saksan huijarit eli mersu ja bemari, vain Opel on pudas pulmunen, siksi minäkin ajan Ooppelilla, minä kun en huijareita rahoita penniäkään.
https://yle.fi/uutiset/3-10725342
Taas meni teijän rajat sakkoihin, ettekö te tyhmät ikänä opi???
Taas Volkswagen pahanteossa - uusi päästöhuijaus syyte
31
59
Vastaukset
- vw.köyhille.opel.upeille
Oikeesti, pysyykö kukaan enää laskusissa mukana, monesko huijaus tämä oli?
Aivan käsittämätöntä että jotkut vielä ostaa kyseisiä autoja, mutta ostaahan ihmiset varastettua tavaraa ja huumeita niin kai ne noitakin ostaa kun halvalla saa, köyhien rahat kun ei muuten riitä. aivan tyypillistä volkswakenin huijausta, mikään ei ole muuttunut eikä mitään ole opittu edellisestä päästöhuijauksesta, sama huijaus jatkuu aina vaan.
- Pentille
Mitäpä nuo pikku huijaukset haittaa kun vaan auto kulkee ja kukkuu tämä maailma on huijauksia täynnä ei tuo ole vielä pahimmasta päästä..kun muutkin on tehneet ihan samaa mutta eivät jääneet kiinni..
- kukkuu.käki
Pentille kirjoitti:
Mitäpä nuo pikku huijaukset haittaa kun vaan auto kulkee ja kukkuu tämä maailma on huijauksia täynnä ei tuo ole vielä pahimmasta päästä..kun muutkin on tehneet ihan samaa mutta eivät jääneet kiinni..
Sinäpä sem sanoit, volkkari kun toimisi ja kestäisi, niin olisha se hienoo. Vaan eipä ne kestä. Kukkuu.
- Vw_jyrää
Kyllähän ne volkkarin dieselit on ihan kelpo pelejä kyllä kestävät siinä kun muittenkin dieselit..
- Uuskoppa
Ei taida autoteollisuuskaan pohjimmiltaan uskoa ilmastonmuutokseen. Teot puhuu puolestaan.
- MikaOjantaus
Joka autoista vähänkään tietää niin ei laita rahojansa VAGiin, kankkulan kaivoon menevät ja huolto vielä kusettaa minkä kerkee.
- Vw_jyrää
Höpö puhetta ei pidä paikkaansa, huolto pelaa Volkkarilla ja diesel kulkee pyyteettömästi ja vähällä polttoaineella..
- kusetus.oy.ab
Vw_jyrää kirjoitti:
Höpö puhetta ei pidä paikkaansa, huolto pelaa Volkkarilla ja diesel kulkee pyyteettömästi ja vähällä polttoaineella..
Hitler oli kiva ihminen, hänen jälkeen valtaan tulleet natsi johtajat jatkaa perinteitä.
Aivan hirvee lafka, kaikki henkilökunta on kuin keskitysleirillä naama valkosena lauotaan konsernin valheita asiakkaille. Henkilöstöä ohjeistetaan pitämään turpansa kiinni kusetuksista, millainen firma tuollaista tekee, Volkswagen.
- taasTurhaaMeluaTyhjästä
Aina valmistajat alasta riippumatta sopivat keskenään asioita ja tulevat jatkossakin sopimaan.
Ja jos tuonkin asian oikein ymmärtää, niin ei silläkään ole mitään merkitystä tavalliselle autoilijalle, tälläkään kertaa. Autot toimivat ja kestävät hyvin, ei kait muulla ole mitään merkitystä omistajalle?- Rehellisesti.toyota
Maksajia aina tarvitaan kun kymmenien miljardien huijaussakkoja ja korvauksia on jo tuomittu maksettavaksi ja lisää on tulossa. Kuinka idiootti pitää olla että kuvittelee rahan kasvavan puussa. Jokainen euro rahastetaan huijarimerkin ostavilta. Onnea
vaan saksalaisen kusetuksen ja huijauksen maksajille. Olette kuin sosialismin sankareita ikään, jossa keinoja kaihtamatta kyseenalainen ja rikollinen päämäärä oli tärkein. Historiasta voi todeta, oliko kehitys kestävää. Seitsemän vuoden linnatuomio"arkkitehdille" kuin raato tunkiolla, omasta näppäryydestä! - Recall.king
Ja tojon ostajat maksavat 1,5 miljoonan ruostuneen rungon vaihtamisen miljardin sakot kaasupoljinhuijauksesta neljän miljoonan turvatyynyn vaihtamisen ja paljon muuta sähläämistä.
- teko.hemgitys.vw
Recall.king kirjoitti:
Ja tojon ostajat maksavat 1,5 miljoonan ruostuneen rungon vaihtamisen miljardin sakot kaasupoljinhuijauksesta neljän miljoonan turvatyynyn vaihtamisen ja paljon muuta sähläämistä.
Muutem hyvä, mutta kun volkkarin kaikki tienestit menee sakkojen maksuun ja joutuu jatkuvasti ottaan kallista lisälainaa. Asiakkaat tykkää maksella toisten rötökset ja velat, käyvät joka päivä töissä että pysyy illuusio ihanasta Passatista edes henkihieverissä, koko pulju pysyy pystyssä tekohengityksellä. Olette te metkaa sakkia, onneksi meidän fiksujen naapuristossa ei ole yhtään VAG kätöstystä, on mennyt fakta perille.
- Riihikuivaa
teko.hemgitys.vw kirjoitti:
Muutem hyvä, mutta kun volkkarin kaikki tienestit menee sakkojen maksuun ja joutuu jatkuvasti ottaan kallista lisälainaa. Asiakkaat tykkää maksella toisten rötökset ja velat, käyvät joka päivä töissä että pysyy illuusio ihanasta Passatista edes henkihieverissä, koko pulju pysyy pystyssä tekohengityksellä. Olette te metkaa sakkia, onneksi meidän fiksujen naapuristossa ei ole yhtään VAG kätöstystä, on mennyt fakta perille.
Otapa vähän paremmin selvää asioista niin et tee itsestäsi valehtelevaa pelleä. VWn tulos on ollut positiivinen koko ajan ja oli viime vuonnakin yli 15 miljardia. Ei mitään syytä velkaantua.
- Konserni.huijaa
Autobildin julkaisemat laatu ja luotettavuustutkimukset kertovat ihan selväsanaisesti ja selkokielellä jo hitaamminkin käyville Lapin polttajien ylistäjille ja ystäville kuinka kansanhuijausauto menestyi puolueettomissa vertailuissa auton tärkeimmissä ominaisuuksissa. Taakse ei jäänyt enää muuta kuin Fiat ja viat. Rapeat ranskalaiset kun jo näyttivät, mistä kana pissii. Ongelmaa ei ainakaan tarkoituksellinen ikärajattu saksalainen katsastustilasto pysty pelastamaan enempää kuin pukki kaalimaan vartijanakaan.
- Toyota.ei.pärjää
https://www.moottori.fi/liikenne/jutut/tuv-2018-katsastusraportti-saksa-nousee-toyota-heikkenee/
Taas tuota vanhaa länkytystä ilman mitään lähdetietoa. Tässä tietoa linkin kanssa. - Tojo.hyytyy.paaliin
https://www.iltalehti.fi/autot/a/2016051921593165
Ja tämä on oikeasti ainoa katsastustilasto joka kertoo auton kestävyydestä. Tämä kertoo että tojot poistuvat liikentestä kokonaan vähemmän ajettuna kuin autot keskimäärin.
Ei voi pitää kovin kestävinä.- Huijaamisesta.tuttu
Ei kerro yksikään katsastustilasto mitään yhdestäkään pajareissusta niinkuin laatu ja luotettavuustilastot. Et tainnut ymmärtää?
- Tojopaaliin
Huijaamisesta.tuttu kirjoitti:
Ei kerro yksikään katsastustilasto mitään yhdestäkään pajareissusta niinkuin laatu ja luotettavuustilastot. Et tainnut ymmärtää?
Tuo tilasto kertoo nimenomaan sen missä vaiheessa autossa on niin isoa vikaa ettei sitä kannata enää viedä katsastukseen.
Tojo on keskimääräistä heikompi auto - Paalitojoja
Kertokaapa terot milloin se vw konkurssi tulee kun vuosikaudet olette siitä puhuneet mutta viivästyy vaan, eipä taida konkurssia tulla terojen toiveista huolimata..taitaa tojota ennen konkkaan mennä..
- Konserni.huijaa
Eihän tuo ole mikään varsinainen katsastustilasto ollenkaan. Toyotalla ei ole todellakaan mitään hävettävää tuossakaan listauksessa kun ottaa huomioon hinta-laatusuhteen ja vanhojen toyotien viemisen Afrikkaan tuottamaan uutta mielenrauhaa.
- Huijaamisesta.tuttu
Tojopaaliin kirjoitti:
Tuo tilasto kertoo nimenomaan sen missä vaiheessa autossa on niin isoa vikaa ettei sitä kannata enää viedä katsastukseen.
Tojo on keskimääräistä heikompi autoEli et ymmärtänyt, eihän siellä syytä kerrottu!
- Tojo.hyytyy
Huijaamisesta.tuttu kirjoitti:
Eli et ymmärtänyt, eihän siellä syytä kerrottu!
Ne syyt ovat kaikille merkeille samat. Tojot vaan hyytyvät aikaisemmin kuin muut.
- Pahalta.näyttää
Paalitojoja kirjoitti:
Kertokaapa terot milloin se vw konkurssi tulee kun vuosikaudet olette siitä puhuneet mutta viivästyy vaan, eipä taida konkurssia tulla terojen toiveista huolimata..taitaa tojota ennen konkkaan mennä..
Siellä suunnalla niitä alliansseja on tapana muodostaa ennen varmaa konkurssia rehellisestikin toimivilla. Mediat kyllä kertovat milloin seuraava allianssi julkistetaan jos huijaus alkaa liikaa liikaa kurittamaan.
- Toyotatoimii
Tojo.hyytyy kirjoitti:
Ne syyt ovat kaikille merkeille samat. Tojot vaan hyytyvät aikaisemmin kuin muut.
No ei todellakaan ole!
- Vw_toimii
Pahalta.näyttää kirjoitti:
Siellä suunnalla niitä alliansseja on tapana muodostaa ennen varmaa konkurssia rehellisestikin toimivilla. Mediat kyllä kertovat milloin seuraava allianssi julkistetaan jos huijaus alkaa liikaa liikaa kurittamaan.
Niimpä niin voidaanhan sitä puheissa konkurssia ilkysillään povata kelle tahansa mutta pitää sentään jotain perusteita olla ennusteille..Ei maailman suurin autovalmistaja ihan vähästä polvilleen mene kun kauppa käy kuitenkin huippuhyvin..
- Itsepetos
Toyotatoimii kirjoitti:
No ei todellakaan ole!
No milläkähän tavalla tojo olisi erikoistapaus. Kun otetaan tarpeeksi suuri määrä autoja niin eroja ei juurikaan ole.
- Huijaamisesta.tuttu
Uskokaa jo nyt ettei kansanautopaja huijaa eikä kuseta eikä sen kyhäelmiä vaivaa mitkään ongelmat. Onhan siinä pitkä kahden vuoden takuukin vakuutena vikaisuudesta ja lisätakuuta voi ostaa lisävikaisuuden maksamiseen jos siltä tuntuu.
- kallista.lystiä.vw
Jakoketjuja vaihdeltu kolmessa vuorossa yli kymmenen vuotta, parannuksia ei siis tule vaan asiakkaiden piikkiin korjataan tyyppiviat ja suunnittelun kukkaset.
- harminpaikka
"Taas Volkswagen pahanteossa - uusi päästöhuijaus syyte"
Eei ei voi olla totta, joko taas? - Anonyymi
uutta vuotta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136