Ilomantsin sivuilta poistettiin välittömästi seuraavanlainen viestl, siellä ei saa kehua muuta kuin Hoskosta. Mikä takapajula!!
Viesti oli jotenkin näin: Vetoan teihin keskustan naiset. Hanna Huttunen on hyvä valinta. Ajantasalla ja kaikinpuolin rehellinen ja luotettava valinta. Varmasti Pohjois-Karjalan puolella.
Hanna Huttunen hyvä valinta
6
60
Vastaukset
- onhyvajoo
hirmusen hyvö valinta jos halluu pernerin tilalle toisen kaskyläisen. tekkee just sen mitä johto sanoo vaalipuhheet lähinnä naurattaa. tyhjänpäiväsiä totteemuksia. tyylliin huominen on huomenna tahi suomalainen ruoka on suomalaista ruokaa.
- mualaisliion
ehokas...
Pätevän ja mukavan oloinen nainen. Kepua en vain mielellään äänestäisi.
- samanlainenräpeltäjä
Miksikäs se Huttusta äänestämällä tämä katastrofi muka muuttuisi? Eihän se oon kuin naaraspuolinen hannu hoskonen...
- eiautanikotella
Joo, kaikki mistä vain tuleekin Hannu Hoskonen mieleen, ei kun ulos vain. Ymmärrän yskän.
- Ilomantsinsaloilta
Sipilän akkapuolinen renki Hanna Huttunen Hoskosen tilalle. No ei varmasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471