Naiset miten käytätte dildoa?

Maddalena

Olen itse nainen ja olen miettinyt hieromasauvan ostoa.. en tajua tästä elämänalueesta juurikaan mitään, mutta haluaisin etsiä g-pistettäni... löytyykö se hieromasauvan avulla vai mihin tarkoitukseen käytätte emättimeen työnnettäviä tekopeniksiä?

10

4288

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkeliskok

Olet Maddalena ihan oikeilla jäljillä, dildoa käytetään useimmiten liikuttelemalla sitä edestakaisin emättimessä. Sillä voi myös hieroa pillua siitä päältä, häpyhuulien ja klitoriksen alueelta, tai sitten leikkiä sillä peppuseksiä. Värisevillä malleilla on myös kiva värisyttää nännejä. Dildoa voi käyttää joko yksin tai kaverin kanssa. Oma suosikkini näin miehenä on, että nainen on dildon käyttäjä ja minä annan hänelle suuseksiä siinä samaan aikaan. Sillä tavoin nainen saa samanaikaisesti sekä sisäistä että ulkoista kiihoitusta ja voi vaikka kuvitella mielessään, kuinka häntä hoitelee monta miestä tai naista samanaikaisesti.
      Yksi vinkki ostosreissulle, osta liukuvoidetta samalla kertaa. Monet dildomallit ovat tehty kumista ja niillä on taipumusta hieman ärsyttää emättimen limakalvoja, jos sauvoo ahkerasti. Vaikka olisit itse kuinka märkä, niin tuon kumiärsytyksen välttämiseksi suosittelen liukuvoiteen käyttämistä lisävoiteluaineena.
      Mukavia ostoshetkiä ja sen jälkeen tutkimusretkiä!

• Vaimotekeenäin

Oma vaimo tykkää taipuisasta tekokullista, jossa värinä kärjessä ja keskellä vartta. Yleensä työntää sisään ja taivuttaa vartta niin, että varren moottorin kohta osuu klitalleen. Siitä hidasta lyhyttä sisään-ulos liikettä, jännittää jalkojaan yhteen ja saa nopeasti orgasmin. Tekokulli ulos ja mä sisään, nussin oikein kunnolla orgasmista vielä turpeaa pilluaan ja tulen suht nopeasti. Välillä hän haluaa pitää pientä anaalitappia pepussaan samalla, kuulemma voimistaa orgasmiaan.

• listanaulaaja

naimisesta liukkaalla dildolla on hankala naulata listoja keittiökaappeihin.

• Dildollapuhtaaksi

Käytä korvanputsaukseen!

• Tässäneuvoja

G-pistesauvat on tehty kyseisen kohdan stimulointiin, ovat kaarevia juuri sen vuoksi. Klittakiihottimella klitalle samaan aikaan vie sut kuuta kiertävälle radalle, g-pisteen alue aktivoituu nautinnolle parhaiten kun kiihotustasosi on jo muutenkin kohtuullisen korkea.

• Anonyymi

Mainokset saattavat vääristää todellisuutta, eikä tuote välttämättä vastaa sitä, mitä ... Jos itsella on kiinnostusta pitää ehkä koittaa ..... että löytää omansa, .... mutta täyty maksaa hieman enemmän, niin saa laadukkaamman tuotteen ...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Osta tällainen Satisfyer Pro G-Spot et tule pettymään....paras 50€:n sijoitus mitä olen koskaan tehnyt.

• Mieheni poraa sillä minut ensiksi kuumaksi ja tulee sitten itse.

• Anonyymi

Maddalena, hienoa et haöuat tutustua omaan kehoosi. Rohkeasti ostat leluja ja kokeilet mikä on sun pipasn sopiva. Ite tykkään dildosta etenki sellasesta missä on imukuppi ja viimeksi tilasin tämmösen https://www.ihanaa.fi/tuote/dillio-7-slim-dildo/ ja voin sanoa et toimii. Imukuppi tarttuu hyvin lattiaan. Ja eikä ol mikään pesäpallomailan kokoinen. Ja älä ota stressiä omasta gpisteen hakemisesta se löytyy ajan kanssa nauti sooloilusta ja tutustu omaan kehoosi . Hyvä pieni vibrakin siihen voi soveltua pillow talk flirty.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5287
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      531
      1812
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      953
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe