minä olen kajaanista 9 v poika haluaisin alkaa harrastamaan motocrossia voisitteko auttaa esim
pyörän hankkimisessa ja varusteissa ja missä harjoitella ja miten paljon siihen menee rahaa kiitos jo etu käteen
motocrossi
5
88
Vastaukset
- Sorakuoppa
Kyllä mami tai Isis saa kustantaa crossi vehkeet, sulle!
- Anonyymi
Joo suosittelen aloittamaan automaatti 50cc tai jokin muu minicrossi jos sinulla ei ole kokemusta, mutta älä lähde ajelemaan radoille vielä oma kotipiha on hyvä paikka mistä alottaa.
- Anonyymi
Ei vaan ihan vaikka aluksi kysyt joltain vaikka mopoa/crossia(ihan vaikka 4 tahti kiinacrossia laiinaan) ja kokeilet jossain turvallisesssa ja helpossa ympäristössä ajamista vähintään kypärä päässä. Sitten seuraavaksi kun perusasiat on kunnossa kysyt vielä kaikki suojavarusteet lainaan ja lähdet kokeilemaan ajamista vaikka Santamäen lasten crossiradalla tai siinä ympäristössä.
- Anonyymi
1-3 tuhatta euroa oikea lasten motocross pyörä, varusteet käytettynä 200-500e. Pyörän siirtämiseen tarvitsette pakettiauton tai peräkärryn. Liityt Kainuun Moottorikerhoon ja osallistut ajokouluun Santamäessä jos sellainen on vielä tarjolla.
- Anonyymi
Santtu Tiaisen crossikoulutus nuorisolle tarjolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034