Nastattomat nastarenkaat ja kesärenkaat, yhdistelmä

Mitä.katsastus.Ajttelee

Olen käyttänyt aina renkaita edessä tai takana, en vaihda taakse/eteen.

Kun kesä eturenkaat kuluvat, olen ottanut takarenkaat eteen ja taakse laittanut edessä olleet nastarenkaat.
Näin on tehnyt useita kymmeniä vuosia, joskus kyllä joutuu repimään nastat liian hyvistä talvirenkaista.

Renkaat ovat toimineet hyvin, ei mitään tasapainoitusongelmai tms.
Tapani on saanut alkunsa siitä ajatuksesta, että talvella pitää olla aina parhaat renkaat,.

Mitä nykyään katsastus ajattelee jos on edessä kesäkumit ja takana nokiat No 8.

octavia

10

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivovuoto

Että oikein nastaton nastarengas. Oletko kuullut talvirenkaista jotka voi olla nastoilla tai ilman . Viimeisestä lauseesta. Katsastus ei ajattele mitään, se on toimenpide. Oikean vastauksen ongelmaasi saat kysymällä katsastusasemalta.

• EiJatkoon

Huono provo, ei kukaan ole noin idiootti renksitten kanssa.

• Vuosikymmenien.kokemus

Ei ole katsurilla mitään asiaa vastaan.

• Anonyymi

ei ollut provo, kiitos vastauksista.

Suurin etu takana olevista nastarenksista joista on nastat poistettu, ei ole pienintäkään vaaraa vesiliirrosta ohituksissa. Olen kahdesti joutunut takarenkaiden vesiliirtoon, molemmat loivassa ylämäessä, esim. menessä turku tamperetie jossa ohituskaista pitkässä ylämäessä. jos en olisi harrastanut jokamiesluokkaa yms, en olisi selvinnyt tiellä. Silloin ei paljoa satanut, pyyhin oli aivan hitaalla nopeudella.

• Anonyymi

Nokialaiset ovat vaarallisia käyttää kostealla kelillä, ne ovat paskojaa!!!!!!!!!

• Anonyymi

Siis yleisestihän talvirenkaat ovat märällä huonommat, mutta sekö ei koske vesiliirtoa?

• Anonyymi

Kyllä huomaa, että olet harrastanut jokamiehenluokkaa... sen huomaa jo nastattomista nastarenkaista

• Anonyymi

Talvirenkaat ei kuulu kesään oli ne nastattomat tai ei. Jos ei ole varaa ostaa oikeita kesärenkaita kesäksi niin ei muuta kuin auto seisomaan.

• Anonyymi

"Talvirenkaat ei kuulu kesään oli ne nastattomat tai ei. Jos ei ole varaa ostaa oikeita kesärenkaita kesäksi niin ei muuta kuin auto seisomaan."

On varaa ostaa , kysymys vaan on että ei ole kovin järkevää uusia aivan hyväkuntoisia talvirenkaita.

Ja tarvitsen juuri liukkaalla hyviä tarvirenkaita, en aina itseni takia,
        vaan,
        senkin takia että voin väistää niitä muita autoilijoita.

• Anonyymi

Kyse on sekarengastuksesta. Muutenhan aloittaja puhuu asiaa, eikä sekarengastus hänen tapauksessaan aiheuta vaaraa kun ymmärtää asiat ja on harrastusta asiaan.

Talvirenkaat on erinomaiset sorateillä, vaikka kivet hieman enemmän koliseekin pyöränkoteloissa. Renkaita on osaavan turha vaihtaa liikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2653
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2604
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe