Pulla ja pylly

Bellasalste

Oletteko huomanneet että pulla päivässä pitää pyllyn pyöreänä? Minulla on kokemusta asiasta ja tahdon tietää olenko ainoa. Lääkäritkin ovat sanoneet että se johtuu pullan ravintoaineista. Epäillään että pullassa olevat entsyymit aiheuttaisi pyöreyttä, koska minulla on ainutlaatuinen aineenvaihdunta.

11

2255

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treenari

Sinun pitää sitten vain onnitella itseäsi, sillä minulla asia menee ihan tosin päin. Joudun treenaamaan tosi kovaa, jotta peppu pysyisi kunnossa. Olen myös hyvin tarkka ruokavalion kanssa. No, sinulle on soutu vähän toisenlaiset geenit kuin minulle. En jaksa oikein uskoa että kyse oli mistään ihmeellisistä entsyymeistä. Jos on, niin niitä pitäisi saada pulloon ja ei muuta kuin myyntiin.

• Syödään pullia ne kasvattaa kul...makarvoja.

• Anonyymi

Ja syödään särkeä se kasvattaa järkeä .

• isopylly

Jaa. No tuskin se pullasta johtuu. Sinulla vain on niin hyvät geenit. Olen kateellinen.

• Kuolematon

Niin voihan se olla että kaikenlaiset ravintotieteilijät ovat väärässä. Kaikki se joka on hyvää, niin sitä ei sitten muka saisi syödä. Jos tämä pitää paikansa niin minunkin olisi pitänyt olla kuollut jo aikoja sitten,

• pinkeetä

Ja mitäköhän pyöreyttä tarkoitat - tiukkaa teinitytön pakaroiden muotoa vai afroamerikkalaisten naisten hyllyvää liikamuodostumaa?

• Anonyymi

olen huomannut

• Anonyymi

Sanonta pitäisi mennä pulla päivässä pierettää.

• Anonyymi

Tuskin sentään pulla päivässä,mut pullapitko päivässä voi jotain vaikuttaa pyöreyteen.

• Onnekas olet, sinulla menee hiilarit oikeisiin paikkoihin.

• Anonyymi

Isoisä sanoi, että pitää syödä paljon makaronia, jos haluaa isot rinnat.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      86
      3176
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3023
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1812
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1711
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1677
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      32
      1336
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe