Seurustelenko oikean miehen kanssa?

Raisakk

Voisiko joku katsoa minulle olenko tällä hetkellä oikean miehen kanssa parisuhteessa. Millaiset tulevaisuudennäkymät meillä on?
Kiitos tuhannesti sille, joka pystyy minulle katsomaan.

2

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarot korttien mukaan:
      Kyllähän sinä näiden mukaan näyttäytyisit ns. rakkauden kerjäläiseltä. Eli nämä nyt ei ihan parisuhteen hedelmällisyyttä tue. Tuohon kerjäläisteemaan liittyy itsearvostuksen puute, sopeudutaan tilanteeseen eikä huomata että voidaankin olla enemmänkin arvoisia. Myös suhteen kiinnipitäminen, vähän väkisinkin, rutiininomaisesti tai taloudellisten tekijöiden takia tuli esiin. Tasapainoisuutta niin, että erilaisten puolien sekoittuminen yhteen tuo joko asioiden pohdintaa, pohditaan mahdollisuuksia erilaisia vaihtoehtoja kärsivällisesti ja kiirehtimättä tai että ne erilaiset puolet ovat suhteen koossapitävää materiaalia. Myöskin epäonnistumisen tunnetta ja kääntymistä poispäin tilanteesta tuli esiin. Joko niin että tilanteesta konkreettisesti kävellään pettymysten jälkeen pois tai niin ettävetäydytään suremaan ja nuolemaan haavoja. Mutta tämähän oli vain yksi puoli asiaan meillä kaikilla on vapaa tahto toimia niin kuin haluamme ja ennenkaikkea kaikkiin tilanteisiin sisältyy elämän oppimisen arvokkaita läksyja ja niin kliseinen kuin se onkin, vaikeat tilanteet ovat hyviä oppiläksyjä kun ne vain niin oivaltaa, sitten kun on sen aika:)

• Anonyymi

Tökkää sitä vaikka haarukalla. Jos se rupee suhisee ja lentelee ympäri huonetta, nii sit se ei todennäköisesti ole oikea mies.

VL. Kominkinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe