Aikomus paljastaa kaikki ufoihin Kiinan ja yhtyvien maiden ufotutkimuksen tulokset vetääkseen maton alta skepoilta ja haastakseen salailevan Usan!
Kiinan tiedeakatemia hyväksyy ufot todistetuksi ja etsii nyt kansainväliseen järjestöönsä jäseniä!
4
<50
Vastaukset
- ekakontakti
Pistä vähän taustaa. Onhan Kiina panostanut ainakin asiaan jo aiemmin maailman suurimmalla kuuntelulautasella
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2017/12/what-happens-if-china-makes-first-contact/544131/ - Roswell_tutkija
Jos Roswell - crashista hengissä selviytyneitä alieeneita vielä olisi elossa , ja niitä
saataisiin Kiinan tiedeakatemian kuultaviksi, niin johan skepot lentäisivät perseelleen ! Tässä on Keltainen Vaara kun Kiinan kommunistinen puolue liittoutuu humanoidien kanssa ja saa niiltä ylittämätöntä teknologiaa!!!
- cxbns
Kiinaa alkaa pikkuhiljaa potuttamaan se että USA leikkii edelleen supervaltaa ja maailmanpoliisia vaikka rahassa mitattuna Kiina omistaa jo USA:sta suurimman osan. Minun puolesta jenkit voisi tarhata itsensä sinne omaan maahansa muurin sisäpuolelle koko pasha. Kaikki maailman pahuus saa alkunsa USA:n, Israelin ja Saudien toimista. Ei olisi pakolaistulvia Euroopassa ilman noita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997750- 1075577
- 2754831
- 494753
- 733513
- 502798
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264