Vai oletko pelkkä seinäruusu ettet saa huomiota palstalla?
Kiinnostaako muita sun jutut?
15
<50
Vastaukset
Just sopivasti eli välillä ei, välillä kyllä. Nykyään ei olisi aikaa sellaiseen intensiivisempään palstailuun, mitä joskus oli M:L:ssä. Täällä yritän pysytellä sivullisena, sellaisena, jota kaikki ei niin edes tunne tai muista.
Joskus oikein mietin, että kannattaako vastata johonkin ketjuun, jos siitä syntyy joku keskustelu, kun ei ole sille aikaa. Eli välillä haluan vain vastata, en keskustella. Osittain siksi skippaan yleensä vilkkaat ketjut, en välttämättä edes lue niitä.
En silti tarkoita, etteikö olisi mukava keskustella, kun siihen on aikaa ja intoa. Toivon myös, ettei kukaan ota henkilökohtaisesti sitä, jos en muista tai ehdi vastata. Vastaamattomuus ei yleensä johdu siitä, että kirjoittaja jotenkin ottaisi päähän. Vaan omista kiireistä.Kummatkin on koettu. Edes lällyillä ei saa aina huomiota
En ole miettinyt. Keskustelua syntyy jos on syntyäkseen.
Emmä tiiä. Kaippa niitä luetaan, eri asia sitten kiinnostaako mun jutut. Yleensä joku aina vastaakin. Koitan aina vastata takaisin, peukulla paiskaan jos olen lukenut eikä ole kommentoitavaa, välillä saattaa kuitenkin jäädä huomaamatta.
Ei yleensä.
- Tussuli
Oon seinäruusu vaan...
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa kiinnostaako. Ajankuluahan tämä suurosaksi vain on.
Ketään ei kiinnosta kaltaiseni k & k miehen jutut. Palstallakin palstan jännämiesten jutut kiinnostaa eniten palstan naisia. Ainoasta pienellä provolla tällainen K & K :kin voi saada jokusen kommentin avaukseen.
- 6536563
Irvokas ja dissi ovat suosittuja, vaikka ovat kunnollisia. Ana ainoa jännämies, sillekin nykyään vaan nauretaan.
- 56ior3iii
Olipas surumlinen viesti. Jaksuhali. 🤗
- Ätmi-
Ätmien jutut kiinnostaa kaikkia.
Tottakai.😃
Pakkohan se on. Ei sitä niinku ehdi edes kysyäkään, kiinnostaako.
Olen pelkkä seinäruusu. Minulla ei ole mitään painavaa sanottavaa, eikä järkevää annettavaa. Joku vääräleuka jossain huomautti, että olen mauton, hajuton ja väritön. Pitää paikkansa.
Sulaudun erittäin hyvin palstan sisustukseen, enkä erotu taustasta.
Tässä on hyvä olla. :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.36414272Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002151- 941819
- 831703
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451281- 971220
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801093Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281044Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211033Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73997