Ah, mikä ihana ala. Täysin tuotteistamaton, eihän ne tuolla julkisella sektorilla osaa. Mutta minä osaan, olenhan ammattimies. Olen jakanut hoitoalan palvelut eri palvelupaketteihin S, M, L ja XL.
Palvelupaketti S (ns. peruspalvelut)
- Pakettiin kuuluu ruoka kahdesti päivässä ja vaipanvaihto kerran päivässä
- Lisäksi vielä pesu kerran viikossa, upeaa
- Soveltuu erityisesti halvaus- ja muille petipotilaille
- Tämän peruspaketin saa yhteiskunnan palvelusetelillä
Seuraavista paketeissa on pieni muutaman satasen lisämaksu (Ilmaiseksi saat paljon, pienellä lisämaksulla vielä enemmän)
Palvelupaketti M
- Pakettiin kuuluu ed.lisäksi erillinen kahville kutsu ja pudonneen vanhuksen nosto sänkyyn
- Lisäksi 10 puhuttua sanaa vanhukselle joka ikinen päivä, erinomaista
- Soveltuu erityisesti muistisairaille
Palvelupaketti L
- Paketttiin kuuluu ed.lisäksi kynsien- ja tukan leikkaus
- Lisäksi 200 sanaa puhuttua tai luettua tekstiä päivässä
- Iltarukous yhtiön omasta rukouskirjasta (Yhtiö meidän, joka olet paikkakunnalla. Pyhitetty olkoon…)
- Todellista viihtyvyyttä tarjolla
Palvelupaketti XL
- Tähän ns. hemmottelupakettiin kuuluu ed.lisäksi tyynyn pöyhintä, pyyhkeen etsiminen, pudonneen peiton nosto ja television avaaminen/sulkeminen.
- Lisäksi 600 sanaa puhuttua tai luettua tekstiä päivässä, ystävälliseen sävyyn läheishoitajamme toimesta
- Ja todellinen ihanuus, yhteinen lauluhetki yhtiön omasta laulukirjasta (suosittuja ovat kappaleet: käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain sekä virsistä Yhtiö ompi linnamme ja vahva turva aiiiiiiina)
Tässä kuussa sopimuksen tehneille vielä lisäbonuksena papin kutsuminen paikalle ilman lisämaksua.
Olin ennen töissä puhelinalalla pörssiyhtiöissä. Hyvinhän tämä upposi sielläkin. Kaikki ovat tyytyväisiä, saavat vapaasti valita kolmesta pörssiyhtiöstä ja useista eri palvelupaketeista.
Tulevaisuudessa perheen äidit keskustelevat kaupassa: Minäpä ostin meidän mummolle oikein hemmottelupaketin, kyllä nyt on mieli hyvä. Kelpaa siellä mummon olla hemmolteltavana. Sain vapaasti valita, no maksoihan se mutta eipä soimaa omatunto.
Pörssiyhtiön tuotteistaja
Tuotteistusonkaikenajao
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742862
- 642743
- 681812
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171619- 201580
- 181454
- 481287
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239