Eli terkkari teki lastensuojeluilmoituksen kun en käynyt kouluruokailussa moneen viikkoon. Kävin tosiaan terkkarilla jossa mitattiin paino ja hemoglobiini, hemoglobiini oli 105 vaikka olisi pitänyt olla vähintään 115... Ja olin laihtunut 5 kiloa. Sain muutama päivä sitten tietää äitiltä että sossut tulee KOULULLE jututtamaan minua. Olen siis 14 painan 55 kg ja olen 158 cm pitkä. Nykyään käyn syömässä vaikka ei huvittaisi. Osaako joku sanoa minkä takia terkkari teki ls... Voi olla että valehtelin terkalle päin naamaa että syön ilta ja aamu palan ja on saanut selville etten oikeasti syö? Laittakaa mielipiteitä tai vastauksia tai jotain, ku yritin ettii kaikkialta tietoa mutt ei löytyny. Ja en siis ole varma tekikö terkkari ls mutta en tiedä ketään muuta jolla olisi motiivi...
Terkkari teki lastensuojeluilmoituksen kun en käy kouluruokailussa
14ongelmateinikai
4
<50
Vastaukset
- asdfghjff
kyllähän syödä pitää kun et ole edes lihava
onko omakuvasi hieman epäselvä
miksi dissaat ruokailun - Andrukela-_
>käyttäydy typerästi
>ihmettele seurauksia Ooks tosissas? Minä valehtelin terkalle päin naamaa, en koskaan syöny koulussa ja silti se teki ilmotuksen vast ku uhkasin itsemurhaa... Mut siis jos olit laihtunu ja nii nii ajatteli varmaan sulla olevan syömishäiriö. Niissä voi käydä todella huonosti nii parempi varmuuden vuoksi ilmoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262203
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161514- 1241427
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883