Minkäs teitte, matriarkka piti kiinni paikastaan niin kauan, ettei kukaan muu pysty nousemaan eduskuntaan, alueen TJ:ksi valittiin Ypäjän suuri poika joka jo polttanut sillat moneen suuntaan, oikeassa kun on nääs. Vaaleissa tuli takkiin oikein kunnolla, mitäs nyt vorssan seutu?
Kepulipelinalkeita
9
58
Vastaukset
- Keppulointia
Kepuliedustuksesta ei nyt muutenkaan ole tullut Forssalle hyvää.
- Anonyymi
Sirkka-Liisa Anttila ei uskaltanut enää asettua ehdolle, kun tiesi edessä olevan rökäletappion eikä häntä olisi enää valittu. Selittelyt lapsenlapsien toiveista pelkkää höpö höpöä. Mitään ei saanut urallaan aikaiseksi, mutta hyvin onnistui kahmimaan veronmaksajien rahoja itselleen ja mahtava eläke juoksee! Suurin osa äänestäjistä taitaa jo olla mullan alla tai niin dementoituneita, etteivät pysty äänestämään edes vaaliavustajan tuella.
- Anonyymi
Vai,
tiesitkö Sirkka-Liisan iän, on jo 75 vuotias.
minkäs ikäisenä itse lopetit työnteon, minä lopetin vakituisen työnteon 68 vuotiaana.
- Anonyymi
....Ja hommasi Kukkapään katuvalot.
- Anonyymi
Ihan totta? Eipä tuosta tapauksesta ole ollut yhtään juttua tällä palstalla.
- Anonyymi
Kuhan jottain alueen hyväksi, ja sitten eläinten hyvinvointituki, ettei niinkuin isomin rääkätä, että siittä jottain tukiaisii vaikka vähemmänkin.
- Anonyymi
Heppoisissa käsissä on Forssan seudun edustus.
Demarit ottaneet eniten nokkiin jo vuosien ajan, samoin Riihimäellä. Onnex! - Anonyymi
Tukijussikepulit sikseen, mutta Kimi pitäisi kisassa liputtaa lopussa kieroksellaohitettuna ulos, rääpii kisakuskien harmina.
- Anonyymi
Onko Kukkapäähän tullut katuvalot? Täytyykin mennä katsomaan juhannuksena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813