Mitä kaikkia rokotuksia tarvitaan, kun matkustaa Algeriaan tai muihin Pohjois-Afrikan maihin? Minkä hintaisia ja vaikutteisia rokotukset ovat? Entä tuo jo aiemmin kysytty viisumi, paljonko se maksaa? Olisin kiitollinen vastauksista. :o)
Rokotukset?
4
1239
Vastaukset
- Jonski
terveyskeskuksesta tai Suomen suurlähetystöstä vinkkejä.
- Jukka
Kävin viime syksynä Algeriassa eikä sinne vaadittu mitään lisärokotuksia, ehkä hepattiitti A ja B. Kannattaa tarkistaa Kansanterveyslaitoksen sivuilta:
http://www.ktl.fi/portal/suomi/julkaisut/oppaat_ja_kirjat/matkailijan_terveysopas/lukijalle/rokotussuositukset_ja_malarian_ehkaisy_maittain/a/#navi4
Viisumi haetaan Tukholman lähetystön kautta. Hintaa en tiedä, koska minulla oli työmatka ja sain viisumin työnantajan kautta.- Jonski
Algeriasta? Ehditkö lomailla yhtään? Onko Algeria jo "länsimaistunut"? Tekis mieli lähtee ens kesänä.
- Jukka
Jonski kirjoitti:
Algeriasta? Ehditkö lomailla yhtään? Onko Algeria jo "länsimaistunut"? Tekis mieli lähtee ens kesänä.
Olin Oranissa muutaman päivän työmatkalla. En ehtinyt itse liikkua siellä ominpäin yhtään, koska olin paikakallisen yhtiön vieraana. Turvamiehet liikkuivat Kalashnikovit kourassa kaikkialla missä liikuimme. Oli turvallinen olo. Kyllähän Algeria on mielenkiintoinen eikä nykyään ihan niin vaarallinen kuin takavuosina. Etelä-Algeriahan on vaarallisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096