-...p..ttä?
Suunnilleen samantasoiseen kokemukseen toki olet päässyt imutellessasi jotain karvanaamaäijää:
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/81da959d-4d69-41ff-a8b4-f7f19d85e643
Muilta osinhan koira on turkiltaan suorastaan turvallinen suudeltava karvanaamaäijään verrattuna.
Aiemminhan jo uutisoitiin karvanaamaäijien palliongelmasta:
https://www.voice.fi/ilmiot/a-176893
Siinä se taas nähdään, naiset on taas panostaneet ihan väärin, miehekäs karvanaama onkin vähän kuin vessanpöntön kanssa seurustelisi.
Palstanainen, suutelisitko koiran....
34
<50
Vastaukset
Onko sulla parta? ; )
misspönttöuuni kirjoitti:
Parran alla on hyvä pittää sadetta.
Kaikki partabakteerit valuu sitten sun niskaan :(
Harmaaritari kirjoitti:
Kaikki partabakteerit valuu sitten sun niskaan :(
Burh! :(
*pyristää, ravistaa*
Minä pusuttelen miehen huulia, en partaa.
Tykkään parrasta näyttää niin hyvältä siinä ja lyhentää sitä säännöllisesti.
Mun muru se on.💋valtakunta kirjoitti:
Pelkän että löytö paremman minä vanhenen lihon ja hän on niin komia, pitikin sattua.
Aina sitä harmittelee että on liian komia mies.
valtakunta kirjoitti:
Aina sitä harmittelee että on liian komia mies.
On ne sitten murheet sullakin :D No , tiedän että on sulla oikeitakin murheita, pidä toi miehen komeus kuitenkin pienimpänä niistä.
Harmaaritari kirjoitti:
On ne sitten murheet sullakin :D No , tiedän että on sulla oikeitakin murheita, pidä toi miehen komeus kuitenkin pienimpänä niistä.
Ai millä minä pidän pienimpänä.
Ettei tarvitse menettävän kauniimmille, täällä sitä toilotetaan ihan kamalasti ja tuo kun kauneus on katoavaista.
Sit kun omaa niin hyvät taidot, kuulin vain hänen älykkyydestä tän päivän kehuja.
Tottakai meitä haastellaan menneisyydestä.
Että sillälailla.Harmaaritari kirjoitti:
Oli vähän sellainen olo Huoh.
Kuulemma olen niin huono puhumaan ollut miehen mukaan että sekin on meidän suhteen aikana kehittynyt väkisin riitojen lomassa. mies, kyllä lohdutti ettei se haittannut kun sieltä tuli aina viisasta kun läpi tuli.
Aina tässä tulee erittäin alhainen itsetunto kun tuollainen kirjallisuuden nero on rinnalla.valtakunta kirjoitti:
Oli vähän sellainen olo Huoh.
Kuulemma olen niin huono puhumaan ollut miehen mukaan että sekin on meidän suhteen aikana kehittynyt väkisin riitojen lomassa. mies, kyllä lohdutti ettei se haittannut kun sieltä tuli aina viisasta kun läpi tuli.
Aina tässä tulee erittäin alhainen itsetunto kun tuollainen kirjallisuuden nero on rinnalla."kyllä lohdutti ettei se haittannut kun sieltä tuli aina viisasta kun läpi tuli."
Eikös tuo jo riitä aika pitkälle?
"Aina tässä tulee erittäin alhainen itsetunto kun tuollainen kirjallisuuden nero on rinnalla."
Ei saa tulla, ootte yksilöitä ja kummallakin on omat vahvuutensa, ei kirjallisuuden nerokaan ihan turhan ihmisen kaa ois varmaan suurperhettä alkanu laittamaan :)Harmaaritari kirjoitti:
"kyllä lohdutti ettei se haittannut kun sieltä tuli aina viisasta kun läpi tuli."
Eikös tuo jo riitä aika pitkälle?
"Aina tässä tulee erittäin alhainen itsetunto kun tuollainen kirjallisuuden nero on rinnalla."
Ei saa tulla, ootte yksilöitä ja kummallakin on omat vahvuutensa, ei kirjallisuuden nerokaan ihan turhan ihmisen kaa ois varmaan suurperhettä alkanu laittamaan :)Niih,
En tiedä kun monta asiaa pyörii mietinnässä, mitä spekuloida.
En pysty luottamaan kun tiedä tekee asian miellyttääkseen kun sitä sain monta vuotta kuunnella vai puhumalla totta tai ei halua myöntää totuutta jos se onkin hävettävä.
Yms.
Voe nyt helevettiläinen taas, ja yhren kerran. x)
En suutelis koiran takalistoa, mutta prrakasta miestä kyllä varsin mielelläni, mikäli mies on mielitietty. Parta ehkä kuhisee bakteereja, mutta mun tyttöbakteerit nujertaa ne... :D
Tuommonen riihitontun pitkä parta ei ehkä kauheesti himota, mutta on niitä semmosia makoisiakin partoja. :)
Että pallitkin vielä tietää? No tarviiko niiden olla sitten isot vai pienet, kunhan toimii? :)Pistät ukkos pesemään sen partansa vähintäänkin viikottain, sehän saattaa lapsiinkin tartuttaa törkyturvastaan vaikka mitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Pistät ukkos pesemään sen partansa vähintäänkin viikottain, sehän saattaa lapsiinkin tartuttaa törkyturvastaan vaikka mitä.
Kyllä se persee partansa ja perseensäkin päivittäin. Mulla on siisti mies. <3
Ja nätti...Päläpälä kirjoitti:
Kyllä se persee partansa ja perseensäkin päivittäin. Mulla on siisti mies. <3
Ja nätti...Haha, persee! x)
Nyt kävi pikku kämmi. :DPäläpälä kirjoitti:
Haha, persee! x)
Nyt kävi pikku kämmi. :DMelkoista perseilyä sen partansa kanssa :D
Harmaaritari kirjoitti:
Melkoista perseilyä sen partansa kanssa :D
No älä muuta sa, ihan perseilyksi meinaa mennä. :)
Pesee on persee nykyään, mulla on ihan oma sanasto ja äidinkieli. ;)
- Kattokaamuuaalle
Palstanaiset ovat rumia kurppia. Ne imisi vaikka koiran kullia jos se muuttaisi heidät taas kauniiksi ja nuoriksi.
Taitaa nyt taas olla demonisointia.
Löytyyköhän parrasta alien?
On kyllä sanottu, että saastaisin paikka on puhelin. Juu.Ei pelkästään parrasta. Ovat sen verran isoja otuksia, että tarvii Hesarin sunnuntaipainoksella lätkästä. :P
https://i.imgur.com/ZQfMYwP.pngIrvokas kirjoitti:
Ei pelkästään parrasta. Ovat sen verran isoja otuksia, että tarvii Hesarin sunnuntaipainoksella lätkästä. :P
https://i.imgur.com/ZQfMYwP.pngJaha. En uskalla avata linkkiä. Hyppää vielä miesbakteeri silmille.
Kaikkea ne tutkiikin. Kai se bakteerien määrä riippuu parran pituudesta ja kuinka hyvin sitä hoitaa. Sekä myös miten koiran turkkia hoidetaan. Molemmat tietenkin kuhisee pöpöjä jos ei niitä koskaan pese.
Tuosta kivesten koosta en osaa sanoa. Ei ole tapana ihmetellä toisten kasseja. En ole kyllä ongelmia havainnut omissani vaikka partaa jonkin verran onkin. Mahtaakohan tuo kaljuuntuminen sitten kompensoida sitä vastapainona. :D
"Siinä se taas nähdään, naiset on taas panostaneet ihan väärin, miehekäs karvanaama onkin vähän kuin vessanpöntön kanssa seurustelisi." En näe tuota pointtia oikeastaan vai yritätkö haukkua kaikki naiset ketkä seurustelevat parrakkaiden miesten kanssa ja kyseiset parralliset miehet?
Enkä sanoisi että naiset ovat panostaneet väärin. Kukin omalla tavallaan, mieltymyksiä on monenlaista.- Totuus-
Naiset suutelee jännämiehiä eli samanlaisen kokemuksen saa kun pussaa koiran persettä.
- parratonharvahapsi
No nyt vihdoin selvisi että miksi sitä siementä tulee ja mukulaa sikiää.
- Käynihankuumana
Ei elämää voi elää bakteereja pelkäämällä. Silloinhan oma hammasharjakin voi koitua kuolemaksi 😂
Mutta asiaan! Ah parta ❤️ sopivasti siistitty ja lyhyt parta, ai että!
Siihen kun sitten yhdistää hieman pehmeyttä ympärilleen kerryttäneen uroksen, niin tämä nainen olisi ihan sulaa vahaa 😄
Pehmeä, iso, lämmin, matalaääninen, kiltti, huomaavainen... Nallukka 😍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.27211139Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4143130Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei931768- 821575
- 671474
- 861046
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te411001Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73917Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21883Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e252858